ایجاد مراکز پزشکی در نقاط حاشیه‌نشین تبریز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تلاش داریم با همراهی شهرداری تبریز کلینیک‌های ویژه‌ دانشگاه در نقاط محروم مستقر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - نقی‌پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حاشیه‌ بازدید از منطقه حاشیه نشین ترلان دره‌سی گفت: طی بازدید‌هایی که با حضور شهردار تبریز و  پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی انجام شد، طرح‌های بهداشت و درمان در مناطق محروم مورد بررسی قرار گرفت.

 با توجه به اینکه در برخی مناطق محروم دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مرکز پزشکی رسمی نداشته و تنها درمانگاه ویژه‌ دانشگاه علوم پزشکی مرکز پزشکی شیخ الرئیس و برخی کلینیک‌های رسمی در برخی مناطق شهر است لذا به دنبال اجرای طرحی با مشارکت شهرداری تبریز در مناطق حاشیه‌نشین هستیم.

 تلاش داریم کلینیک‌های ویژه دانشگاه در نقاط محروم مستقر شوند که ضمن تسهیل در دسترسی ساکنان مناطق حاشیه‌نشین به موضوع بهداشت و درمان و کاهش هزینه‌های رفت و آمد، مشکلات ترافیکی درون شهری تا حدودی رفع شود.

طرح‌های مطرح شده در سه فاز اجرا خواهد شد که در فاز اول طی بازدید‌هایی که به همراه شهردار تبریز انجام و گفتگو‌هایی مطرح شد که شهردار تبریز برای همکاری در اجرای این طرح‌ها اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.