پیشکسوتان باشگاه استقلال مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش را عامل اصلی حذف از لیگ قهرمانان آسیا می‌دانند.

باشگاه خبرنگاران جوان -پس از مدت‌های بحث و حاشیه بالاخره صبح امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما از حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۲ خبر داد. خبری که با واکنش‌های مختلفی از سوی پیشکسوتان این ۲ تیم همراه شد.

پیشکسوتان باشگاه استقلال در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران درباره حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۲ عنوان کردند.

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در واکنش به حذف استقلال از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: چیزی را که انتظارش را داشتیم اتفاق افتاد استقلال و پرسپولیس از جام باشگاه‌های آسیا حذف شدند و مسبب اصلی این اتفاق فدراسیون فوتبال و وزرات ورزش قبلی بود که با دروغ و وعده‌های دروغین به‌ای اف سی زمان میخرید

او افزود:واقعا جای تاسف دارد که سال‌ها مدیران نالایق در فدراسیون بودند و هستند که فوتبال ایران را نابود کردند. این آقایان باید محاکمه و بازخواست شوند که به مردم ایران خیانت کردند. درس عبرت بود برای فوتبال ایران که بند‌ها و آیتم‌های‌ای اف سی را با صداقت و کامل انجام داده تا دیگر شاهد این فاجعه ورزشی نباشیم.

علی لطیفی درباره حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا گفت:بدون شک فراتر از هر چیزی عامل اصلی حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا دروغ‌ها و ریا کاری‌های مسئولان ورزش و فوتبال طی سالیان متمادی به کنفدراسیون فوتبال آسیا است

او ادامه داد: همان مسئولانی که با تظاهر تمام همواره خودشان را مومن و... نشان دادند حال آنکه در دین اسلام بیش از هر چیزی به راستگویی و درستکاری تاکید شده است. در واقع هر بار که مسئولان و ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دیدن امکانات ما به ایران آمدند جواب مدیران ما دروغ‌های آنچنانی و قول‌های تو خالی بود حال آنکه حتی مسئولان آسیا بدلیل پتانسیل و قدرت فوتبال ایران در آسیا چند سال مشکلات و دروغ‌های مسئولان ایرانی را زیر سبیلی رد کردند، ولی دیگر آش آنقدر شور شده بود که نمی‌شد مشکلات فوتبال ایران را نادیده گرفت.

فریاد شیران معاون سابق باشگاه استقلال در واکنش به حذف سرخابی‌ها از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت:بسیار متاسف هستم بابت حذف سرخابی از رقابت‌های لیگ قهرمانان و این مشکل اساسی فوتبال ما است. نه تنها باشگاه استقلال و پرسپولیس بلکه همه باشگاه‌ها این مشکلات دارند.

او ادامه داد:در سال‌های قبل هم این اتفاقات افتاده و بار اول نیست. ما باید حرفه‌ای سازی را به معنای واقعی انجام دهیم. مشکل ما این بود که سند سازی می‌کردیم و فدراسیون هم کمک می‌کرد. انشالله در سال‌های بعد این اتفاق رخ ندهد و بتوانیم حرفه‌ای سازی درست داشته باشیم. حذف سرخابی‌ها نشات گرفته از کل مدیریت‌های فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۷ دی ۱۴۰۰
شما ورزشکاران این. تیمها مقصر نیستید. ؟ تا پولها ی ملیاردی نگیرید وار د صحنه نمیشید
آخرین اخبار