سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار با استقلال تهران توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان-  محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران گفت: تیم استقلال این فصل شرایط خوبی قرار دارد و آن‌ها از کادر فنی خوبی برخوردار هستند و بازی فردا به دلیل تشابهات ۲ تیم بازی با کیفیتی خواهد بود و امیدوارم بازی تماشاگر پسندی را شاهد باشیم.

او درباره اینکه آیا همه بازیکنانش را برای بازی مقابل استقلال در اختیار دارد یا خیر، عنوان کرد: همه بازیکنان را در اختیار نداریم، اما نسبت به بازی‌های گذشته مقابل نساجی مازندران و گل گهر سیرجان که سه و چهار بازیکنمان را در اختیار نداشتیم در حال حاضر وضعیت بهتری داریم.

ربیعی، درباره اینکه آیا مس رفسنجان می‌تواند اولین شکست استقلال در لیگ برتر را رقم بزند، بیان کرد: این رکورد خوبی برای استقلال است، اما تیم ما هم رفته رفته نشان داده است که تیمی با شخصیت و قابل احترام است. ما در بازی فردا سعی می‌کنیم که همان سبک و روش دیدار‌های گذشتمان را انجام دهیم و این دیدار تفاوتی در مکتب و فلسفه ما نخواهد داشت و تمام تلاشمان را می‌کنیم که در این دیدار با امتیاز از زمین خارج شویم. ما در بازی‌های قبلی مقابل تیم‌های پرسپولیس، تراکتور و گل گهر نیز کاملا هجومی بازی کردیم.

او در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: من از حذف این ۲ تیم واقعا ناراحت شدم چرا که آن‌ها در زمین نتایج شان را گرفته بودند و حق شان بود در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند و امیدوارم این مشکلات فوتبال کشورمان حل شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار