جوانان در مسیرتوسعه کنار مسئولان باشند

نماینده عالی دولت در البرز گفت: از جوانان درخواست دارم در خصوص نزدیک شدن نسل‌ها به هم و ایجاد فضای فکری مشترک برای جوانان و نسل‌های گذشته در خانواده و جامعه، راهکار‌های تخصصی ارائه دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان از البرز-  مجتبی عبداللهی در مراسم چهارمین رویداد پیشگام که برگزار شد، با اشاره به این که جوانان نقش اساسی در پیروزی‌های دوران دفاع مقدس داشتند، گفت: بر این باور هستم که اکنون نیز جوانان می‌توانند نقش آفرینی کنند و کشور را به سوی پیروزی و پیشرفت ببرند.

نماینده عالی دولت در البرز  گفت: جوانان می‌توانند با استفاده از علوم روز دنیا برای مسائل و مشکلات جامعه چاره اندیشی کنند.

 اکنون نوع مشکلات و ناهنجاری‌های دنیای امروز با گذشته متفاوت است و اختلاف فکری بین نسل‌های مختلف حتی در خانواده‌ها نیز وجود دارد.

به گفته نماینده عالی دولت در البرز مادر مشکلات و مسائل کشور ما اقتصاد است در صورتی که از توان بالایی در حوزه‌های مختلف برخوردار هستیم از این رو از جوانان درخواست داریم که برای این امر راهکار بدهند.

او گفت: گروه‌های پیشگام و نخبگان به منظور توسعه و پیشرفت اقتصادی البرز طرح و برنامه بدهند.

نماینده عالی دولت در البرز  گفت: باید جوانان را در دوره پس از تحصیل مورد حمایت قرار دهیم تا شغل و زندگی بهتری داشته باشند.

عبداللهی گفت: از نخبگان و جوانان انتظار می‌رود ما را به منظور حمایت از افراد توانمند و نخبه کشور و مانایی این ظرفیت‌های بزرگ یاری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.