سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، عامل حذف سرخابی ها را از لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرد.

  باشگاه خبرنگاران جوان - مجید صدری درباره حذف باشگاه های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: متاسفانه امروز خبری مبنی بر حذف ۳ باشگاه پرسپولیس، استقلال و گل گهر سیرجان منتشر شد و به هواداران می‌گویم که ما هیچ کوتاهی برای دریافت مجوز حرفه‌ای نکردیم. جا دارد به کاظم اولیایی تبریک بگویم، چون او زحمت کشید تا این ۳ باشگاه را از آسیا حذف کند و فکر می‌کنم موفق شده است.

توصیه ام به اولیایی این است که منتظر جواب هواداران ما هم باشد، چون واقعا ما خیلی تلاش کردیم که حذف از لیگ قهرمانان آسیا برای مان رخ ندهد.

مصاحبه اول اولیایی به باشگاه پرسپولیس ضربه زد 

صدری درباره اینکه اولیایی  مقصر اصلی حذف سرخابی‌ها از آسیا است، گفت: تمام ضربه‌ای که به باشگاه پرسپولیس وارد شد به خاطر مصاحبه اول  و گزارشات اولیایی بود و همه مستندات این موضوع موجود است. ما خلاف آن چیزی که دوستان گفتند، عمل نکردیم. موضوع مجوز حرفه‌ای برای دوره مدیریت من و آجورلو نیست و مسائل آن مربوط به سال‌های گذشته است. ما همه این موارد را پاسخ دادیم. کمیته استیناف ۳ ماه به ما مهلت داده بود و زمان آن هنوز فرا نرسیده است.  

بدهی به کالدرون جزو  ایرادات AFC بود 

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره ایرادات‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا از این باشگاه گفت: بحث بدهی را ایراد گرفته بودند که ما بدهی کالدرون را پرداخت کردیم. موضوع مالیات هم یکی از مسائل مطرح شده‌ AFC بود. مالکیت سرخابی‌ها هم ایراد گرفتند که طبق قول و قرار صورت گرفته قرار بود تا آخر این ماه وارد بورس شویم.   مالیات باشگاه پرسپولیس را  از سال ۸۰ پرداخت نکرده بودند.

چرا کنفدراسیون فوتبال آسیا ما را سرکار گذاشت 

 سئوال من از‌ AFC این است که اگر مهلت کمیته استیناف که نماینده آسیا در ایران است به پایان نرسیده و مورد قبول نیست، چرا ما را سرکار گذاشته اند؟

اولیایی جدایی مالکیت سرخابی ها را صوری دانست 

صدری درباره اینکه مالکیت مشترک سرخابی‌ها حل نشده است، گفت: سجادی و هیئت دولت اعلام کردند که سهامداران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را جدا کردیم. بعد از آن  اولیایی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این اتفاق صوری است. معلوم است‌ AFC با ما این کار را انجام می‌دهد و از آسیا حذف می شویم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه اگر اولیایی سکوت می‌کرد، سرخابی‌ها مجوز می‌گرفتند، گفت: بله، ما مجوز حرفه‌ای می‌گرفتیم. 

برنامه ای برای حذف ما از آسیا را داشتند  

تیم پرسپولیس بیشترین هوادار را در آسیا دارد و ما هم از‌ ای اف سی انتظار داریم. کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌گوید که شما بدهکار هستید. در حالی که مبلغ ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار ما در‌ AFC بلوکه است. ما بالای ۴۰ نامه به‌ ای اف سی زدیم و از مسئولان این نهاد اجرایی می‌خواهیم که پول ما را آزاد کند. برنامه‌ای بوده که سرخابی‌ها را از آسیا حذف کنند و اکنون بیایند جواب بدهند.  

صدری درباره اینکه کشور‌های دیگر هم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند، گفت: اگر هواداران ما را جمع کنند، تعدادشان  از خیلی از این کشور‌ها بیشتر است. گزارش‌های برخی از دوستان در حذف سرخابی‌ها در آسیا تاثیرگذار  بوده است. به نظرم اطلاعات واقعی را باید به‌ ای اف سی بدهند.  

 ما  ۱۰ روز فرصت اعتراض به کمیته استیناف داریم که از همه این روزها استفاده خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لنگی دو آتیشه
۰۹:۴۳ ۱۸ دی ۱۴۰۰
نظر این مدیر اگر درست باشد ، پس دمش گرم ، دستش درد نکند !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۸ دی ۱۴۰۰
کیسه کشه دیگه چه انتظاری داری!کلا فدراسیون تمام کیسه همین میشه
Iran (Islamic Republic of)
بی نصیب از آسیا / قهرمان فیک ایران
۲۳:۳۱ ۱۷ دی ۱۴۰۰
اولیایی مدیری که استقلال را در سال ۱۹۹۰ برای دومین بار قهرمان آسیا و سال ۱۹۹۱ برای دومین بار نایب قهرمان آسیا کرد. تو چیکار کردی لنگی فقط شکایت از زمین و زمان و صدور بیانیه. آخرش هم یحیی برکنارت میکنه میری وردست رسولپناه.. راستی با حذف لنگیا حسرت قهرمانی آسیا ۶۱ ساله شد. خخخخخخخ
آخرین اخبار