توئیت وزیر ارشاد در مورد سفر به استان مرکزی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی در مورد سفرش به استان مرکزی نوشت.

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک -  محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که روز پنج شنبه ۱۶ دیماه سفری دو روزه به استان مرکزی داشت بعد از این سفر  در مورد سفرش به استان مرکزی نوشت.

متن توئیت به شرح زیر است

‏"دیروز در سفر یکروزه به ‎ استان_مرکزی همراه با استاندار محترم مرکزی از مراکز فرهنگی اراک، ساروق، آشتیان، فراهان و تفرش بازدید کردم. در پایان این سفر تلاش می‌کنیم طرح‌ها و پروژه‌های فرهنگی و هنری که نیاز به حمایت ویژه‌ای دارند را در سفر رییس جمهور در شمار طرح‌های مصوب پیشنهاد بدهیم. " ‎

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنج شنبه ۱۶ دیماه با استقبال مسئولان استان مرکزی وارد اراک شد و با حضور در گلزار شهدای اراک به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از مراسم استقبال با آیت الله دری نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی دیدار کرد.

حضور در آئین تشییع پیکر شهید گمنام، بازدید از تالار مرکزی و مجتمع ستارگان اراک از مهمترین برنامه‌های پنجشنبه ۱۶ دی‌ماه جاری وزیر ارشاد و اسلامی در سفر به استان مرکزی بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر پنجشنبه هم از محل آستان مقدس امامزادگان ۷۲ تن ساروق بازدید و سپس وارد شهرستان فراهان شده و پس از حضور در گلزار شهدای این شهر از موزه فراهان نیز بازدید کرد.

حضور در گلزار شهدای آشتیان، بازدید از مجتمع فرهنگی علامه آشتیانی، بازدید از کتابخانه و کافه کتاب عباس اقبال آشتیانی برنامه‌های او در این شهرستان بود و بعد از آن نیز به شهرستان تفرش سفر و در آیین اختتامیه سوگواره یاس نبوی شرکت کرد.

انتهای پیام /ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.