معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی از رشد ۴۳۴ درصدی ورود زائران خارجی به مشهد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - ورود زائران خارجی به مشهدالرضا(ع) از ابتدای امسال تا کنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۳۴ درصد رشد یافته است؛ در بخش زائران داخلی هم امسال شاهد رشد ۲۶۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: تکمیل زیرساخت و طرح های زیربنایی مشهد، کاهش فاصله زمانی مسافرت از کانون‌های جمعیتی کشور به ویژه تهران با پیگیری طرح مهم قطار برقی و سریع السیر تهران- مشهد و پیگیری برای تسریع ساخت زائرسرا‌های ارزان قیمت استانها، نهاد‌ها و موسسات عمومی و مردمی از مهمترین برنامه‌های مذکور است.


بیشتر بخوانید


وی گفت: بسترسازی و رفع موانع مرتبط با سرمایه‌گذاری مسلمانان خارجی در محدوده بافت مرکزی مشهد با توجه به مصوبات مجلس شورای اسلامی در این خصوص، زمینه‌ساز برای افزایش ورود زائران خارجی است و تقویت زیرساخت‌های مرتبط با گردشگری سلامت از مهمترین برنامه‌های در دست انجام در خراسان رضوی است.

مشهد به دلیل وجود حرم مطهر رضوی، در سال پذیرای زائرین زیادی از سراسر کشور و خارج از کشور است و توجه به زیرساخت های مناسب شهری به خدمت رسانی بهتر به زائرین و مجاورین می انجامد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۸ دی ۱۴۰۰
اصلا هم خوب نیست توی این وضعیت کرونا
آخرین اخبار