نشست خبری نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی برگزار شد

نشست خبری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش، محصولات نوین و تجهیزات وابسته امروز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - نشست خبری نمایشگاه ورزش، محصولات نوین و تجهیزات وابسته با حضور مسئولان برگزاری و اصحاب رسانه امروز،   ۱۸ دی در سالن بزرگ وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش، محصولات نوین و تجهیزات وابسته از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ دی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب و با محوریت انجمن صنعت و ورزش برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه جدیدترین فن‌آوری‌ها، تولیدات و خدمات در حوزه صنعت ورزش و تجهیزات ورزشی معرفی و ارائه می‌شود.

سومین نمایشگاه بین‌المللی ورزش، محصولات نوین و تجهیزات وابسته دی ماه سال ۹۸ و پیش از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا برگزار شده بود.

باید سهم دانش در اقتصاد و تولید ناخالص ملی را افزایش دهیم

حسن محمدلو رئیس انجمن صنعت ورزش در حاشیه این مراسم گفت: انجمن صنعت ورزش کالا، خدمات و صنایع وابسته به عنوان نهادی تصمیم ساز و غیر دولتی که به منظور افزایش هماهنگی دانش صنعت و بازار و ارتقای صنعت ورزش شکل گرفته است. باید ارتقای نظام ملی نوآوری، توسعه اقتصاد دانش‌ بنیان و زیست‌بوم فناوری و نوآوری را هدف قرار دهیم و سهم دانش در اقتصاد و تولید ناخالص ملی را افزایش دهیم.

قصد داریم نمایشگاه را به صورت یک رویداد برگزار کنیم

وحید طیبی نژاد رئیس نمایشگاه ورزش، محصولات نوین و تجهیزات وابسته هم در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این نمایشگاه از ۵ سال قبل آغاز شد. امیدوارم که بتوانیم یک بستر مناسب برای تولیدات ورزشی داخلی و آشنایی تولید کنندگان با آخرین فناوری‌های روز دنیا را فراهم کنیم.  ما قصد داریم که این نمایشگاه را در سال‌های آینده به صورت یک رویداد برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار