مدیر اداره آبفای بندر امام خمینی (ره) گفت: هیچگونه وجه نقدی از مشترکان دریافت نمی‌شود و تمام دریافتی‌های آبفا از طریق درگاه‌های بانکی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - حسین خواجوی گفت: اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) بابت خدمات خود هیچ‌گونه وجه به صورت نقدی از مشترکان و مراجعان دریافت نمی‌کند و این اداره بابت هرگونه خدماتی که از سوی پرسنل خدماتی و کارکنان امدادی و حوادث در حوزه آب و فاضلاب در معابر شهر یا درب منازل شهروندان قبل از کنتور آب و کلکتور فاضلاب انجام می‌دهد دریافت نقدی ندارد.

او گفت: دستگاه‌های کارت‌خوان (POS) شخصی و یا شماره‌حساب بانکی شخصی جهت دریافت هزینه خدمات آب و فاضلاب اعتبار قانونی ندارد.

مدیر اداره آبفای بندر امام خمینی (ره) گفت: تمامی پرداخت‌ها به این اداره باید از طریق درگاه‌های بانکی و شماره‌حساب‌هایی که به نام آبفا است انجام شود.

این مقام مسئول گفت: شهروندانی که قصد پرداخت هزینه‌های مرتبط با هر گونه خدمات آبفا را دارند قبل از هرگونه پرداختی از صحت شماره حساب و درگاه مربوط به شرکت آب و فاضلاب اطمینان حاصل کنند.

او گفت: این شرکت هیچ‌گونه مجوز قانونی برای نصب انشعاب فاضلاب در داخل منازل مشترکین ندارد و مجاز نیست وارد مِلک مشترکان شود و اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص اعلام نظر برای اجرای شبکه داخلی فاضلاب منازل مشترکین ندارد.

خواجوی گفت: مأموران قرائت کنتور با یک دستگاه موبایل برای ثبت عکس شماره کنتور به منازل مراجعه می‌کنند و ملزم به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر هستند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: کنتر آب ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار