فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان این فرماندهی در هنگ تایباد، در ایست و بازرسی‌های مداوم موفق به کشف مقادیری کالای قاچاق شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد شجاع گفت: در جهت پیشگیری از ورود کالای قاچاق به کشور مرزبانان تایباد در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور موفق شدند ۲۶۶۰ کیلوگرم روغن خوراکی، ۲۵۸ عدد انسولین، ۳ کیلوگرم زعفران و اقلامی از قبیل لوازم یدکی، آرد، تخم مرغ به ارزش ۲ میلیارد و ۲۲۴ میلیون ریال را کشف کنند.

وی گفت: به برخورد قاطع با قاچاقچیان این مقدار کالای قاچاق در ۴۸ ساعت گذشته و از ۶۰ قاچاقچی کشف شده است که پس از دستگیری تحویل مراجع قضایی شدند.


بیشتر بخوانید


محمد چراغ فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: همچنین در ایست بازرسی ۱۷ شهریور هنگ تایباد مرزبانان موفق شدند ۵ قاچاقچی مواد مخدر را در ۳ عملیات جداگانه دستگیر شدند.

وی گفت: مرزبانان هنگ تایباد با هوشیاری و اشرافیت کامل در حین کنترل اتباع کشور همسایه که در حال ورود به کشور بودند به نفراتی مشکوک و در بررسی بیشتر مشخص شد قاچاق و جاساز مواد مخدر در معده خود دارند که پس از هماهنگی‌های لازم با مبادی مربوطه قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و اقدامات قانونی صورت گرفت.

 

انتهای پیام //ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.