دستگیری اعضای باند کلاهبرداری سایت دیوار در سنندج

رییس پلیس فتا کردستان از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری فعال در سایت دیوار سنندج خبر داد و گفت: این باند سه نفره از ۲۶ نفر از شهروندان در سطح شهرستان کلاهبرداری کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج -  سرهنگ مهدی دانش پور رییس پلیس فتا کردستان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه برای خرید از سایت دیوار مراجعه و فروشنده بعد از جلب اعتماد مبلغی بابت بیعانه دریافت کرده و پس از آن دیگر پاسخگو نبود، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

دانش پور گفت: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی، متهمان این پرونده را در شهرستان سنندج شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه پرونده این متهمان تاکنون ۲۶ شاکی دارد، از مردم خواست، خرید‌های اینترنتی خود را از سایت‌های معتبر و دارای نماد اعتماد انجام داده و از پرداخت بیعانه قبل از هرگونه خرید در فضای مجازی جدا خودداری کنند.

رییس پلیس فتا کردستان گفت: مردم در صورت مواجهه با هر گونه موارد مشکوک در فضای مجازی، آن را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مرکز فوریت‌های سایبری با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.