استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید از ظرفیت گروه‌های جهادی بسیج برای مدرسه‌سازی، احداث مسکن و تکمیل پروژه‌های ناتمام سالن‌های ورزشی استان بهره گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری شامگاه شنبه در نشست با جمعی از اعضای گروه‌های جهادی استان اظهار داشت: باتوجه به اینکه گروه‌های جهادی یکی از ظرفیت ها برای کادرسازی است، باید بین جوانان و گروه‌های جهادی ارتباط  پیوند برقرار شود.

با فرهنگسازی و اقناع‌سازی می‌توان بر جلب نظر سرمایه‌گذاری برای ورود به استان بهره گرفت که در این خصوص گروه‌های جهادی می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.

تلاش شده تا از ظرفیت بنیاد‌هایی نظیر قرارگاه خاتم در تکمیل طرح‌های راهسازی مهم استان از جمله باند دوم محور چهارخطه بروجن به لردگان به ایذه استفاده شود.

برای رفع چالش بیکاری باید با همفکری و هم‌افزایی فرصت‌های شغلی برای بیکاران فراهم شود که رونق مشاغل خانگی در این راستا می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

کسانی که در استان مسئولیت قبول می‌کنند باید با روحیه جهادی و میدانی امور را پیگیری کنند.

فلسفه وجودی مدیریت در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است که با سرلوحه قراردادن این اصل، تحرک خوبی در استان در تحقق برنامه سال ۱۴۰۰ شکل گرفته است.


بیشتر بخوانید


تامین آب، جاده‌سازی، احداث مسکن محرومین و کشت گیاهان دارویی از جمله برنامه‌های مهم استان است که گروه‌های جهادی نیز می‌توانند با هم‌افزایی و همراهی در اجرای این برنامه‌ها دولت را یاری دهند.

انتظار می‌رود در سالجاری ۱۰ برابر سال گذشته در استان جنگلکاری شود و به ویژه در رابطه با کشت گونه بلوط، کار جهادی صورت گیرد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار