فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری از کشف بیش از ۴ هزارعدد انواع دارو‌های خارجی قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرهنگ  غلامرضا صیاد اربابی  فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل دارو قاچاق در سطح شهرستان "دشتیاری"، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی خودرو حامل دارو‌های قاچاق شده و با هماهنگی مقام قضائی، طی یک عملیات غافلگیرانه در محور مواصلاتی "دشتیاری به بریس" یک دستگاه خودرو لندکروز را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۴ هزار و ۹۰۰ قلم انواع دارو‌های قاچاق خارجی را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش دارو‌های کشف شده یک میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ غلامرضا صیاد اربابی در پایان با تاکید براینکه برخورد قاطع با سود جویان از اولویت‌های اصلی پلیس می‌باشد، از مردم درخواست کرد در صورت اطلاع قاچاق هر گونه دارو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.