مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: با پیگیری‌ کمیته امداد خراسان شمالی امسال ۸۲ نفر از فرزندان خانوار‌های نیازمند خراسان شمالی که ترک تحصیل کرده بودند به مدرسه بازگشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد - مجید الهی راد گفت: علت اصلی ترک تحصیل و بازماندگی این فرزندان از حضور در مدرسه  عوامل فرهنگی و معیشتی بوده است؛ مشکلات موجود در بعضی از این خانوار‌ها در کنار بی رغبتی بعضی از این فرزندان از جمله مهمترین عوامل ترک تحصیل آن ها است.


بیشتر بخوانید


به گفته مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی  مشاوره تحصیلی و رفع مشکلات اقتصادی از جمله اقدامات کمیته امداد استان برای فراهم شدن زمینه ادامه تحصیل این دانش آموزان محسوب می‌شود.

 هم اکنون بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز نیازمند خراسان شمالی تحت حمایت این نهاد قرار دارند که  امسال برای کمک به تحصیل این دانش آموزان بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان باهم افزایی خیران و مراکز نیکوکاری هزینه شده است.

  اهدای بسته‌های متنوع تحصیلی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و اهداء ۲۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان  بخشی از اقدامات این نهاد در حمایت از دانش آموزان نیازمند است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.