۲۰ محکوم مالی البرز آزاد شدند

بازدید رئیس کل دادگستری استان البرز از ندامتگاه شهید کچویی و گفتگو با زنان زندانی به آزادی ۲۰ زندانی منجر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - در ادامه بازدید‌های دوره‌ای از ندامتگاه‌های استان با حضور رئیس کل دادگستری، مشکلات زندانیان زن ندامتگاه شهید کچویی فردیس در بند نسوان مورد بررسی قرار گرفت و طی این بازدید بیست زندانی آزاد شدند.

حسین فاضلی هریکندی با اشاره به دستاورد‌های این بازدید، گفت: این بازدید‌های دوره‌ای بخشی از برنامه مدون معاونت امور نظارت بر زندان و اجرای احکام کیفری دادگستری کل استان البرز است که تاکنون در مورد همه زندانیان حوزه‌های قضایی استان عملیاتی شده است و این بار با تمرکز بر زندانیان زن برگزار شد.

امروز تقریبا با بیشتر زندانیان این بند دیدار و گفتگو انجام که شامل محکومان و متهمان بودند و پس از استماع اظهارات مددجویان، دستور لازم برای رسیدگی صادر شد.

به گفته رئیس کل دادگستری استان البرز، عمده درخواست‌ها در راستای تسریع در رسیدگی، کاهش مبلغ قرار تامین، درخواست بهره مندی از ارفاقات قانونی، عفو و مرخصی، ادغام محکومیت‌های متعدد و بررسی مجدد پرونده بود.

او می گوید: نکته مهم بازدید انجام شده آزادی ۲۰ نفر از محکومان مالی بود که بدهی آنان توسط ستاد دیه و انجمن نیکوکاری و خیرین پرداخت شد.

این چندمین بازدید رئیس کل دادگستری البرز است که منجر به آزادی زندانیان می شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.