سرپرست فرمانداری بوئین زهرا با حکم استاندار قزوین منصوب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان  قزوین - با حکم محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین محمد ادیب رامندی به عنوان سرپرست فرمانداری بوئین زهرا منصوب شد.

 متن حکم به شرح ذیل است:
 
جناب آقای محمد ادیب رامندی

سلام علیکم
با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بوئین زهرا منصوب می‌شوید.

 انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، با روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی، قانونمداری و عدالت، محوری، با تأکید بر گره گشایی از مشکلات مردم شریف آن شهرستان، در راستای تحقق آرمان بلند عدالت، پیشرفت و رفع فقر و تبعیض کوشا باشید.  

تلاش برای بهره مندی حداکثری از ظرفیت گروه‌های مردمی، توسعه عادلانه زیرساخت‌های اقتصادی و حمایت همه جانبه از تولید، برنامه ریزی اصولی و جدی برای تعالی شاخص‌های فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق ارتباط مداوم با مردم و نخبگان، ارتقای سرمایه و اعتماد اجتماعی با رعایت اصل مهم اخلاق مداری و تعامل سازنده و مستمر با کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های انقلاب اسلامی مورد انتظار است.  

 امید است با استعانت از درگاه ایزد منان و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیگیری شعار‌های رئیس جمهور محترم و دولت مردمی ایشان در عمل به وظایف محوله موفق و مؤید باشید.  

محمدمهدی اعلائی

ادیب رامندی دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری است  و به سوابق وی می‌توان به شهردار دانسفهان، نائب رئیس شورای اسلامی شهر دانسفهان و  عضویت در هیات نظارت و هیات اجرایی انتخابات بخش رامند اشاره کرد.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار