به منظور بهبود و تقویت پوشش آنتن دهی و ارائه شبکه با کیفیت مطلوب به شهروندان، سایت جدید و پر سرعت همراه اول در شهرستان دزفول نصب و راه اندازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - با توجه به انجام کار‌های روزانه جامعه و برخی امور زندگی مبتنی بر بستر دیتا و استفاده از ظرفیت‌های این تکنولوژی در جهت جلب رضایت مندی شهروندان، شبکه ارتباطی همراه اول با نصب و راه اندازی و وارد مدار شدن سایت پرسرعت جدید در شهر دزفول توسعه و ارتقا یافت.

بر اساس این گزارش با تلاش کارشناسان حوزه سیار منطقه خوزستان و با همکاری کارکنان در شهرستان دزفول، سایت پرسرعت جدید پایگاه چهارم شکاری با تکنولوژی نسل ۲G، ۳G و ۴G در شهر دزفول نصب و راه اندازی شد.

با نصب و راه اندازی و وارد مدار شدن این سایت جدید، ضمن توسعه و پایداری شبکه سیار و رفع مشکلات نقاط کور، پوشش آنتن دهی در پایگاه چهارم شکاری دزفول و نقاط اطراف تقویت و مشترکان از شبکه ارتباطی پرسرعت و مطلوب بهره‌مند شدند.

گفتنی است این سایت چهارمین سایت از پروژه توسعه فاز ۸ پلاس ارتباطات سیار در سطح استان است که در این پروژه تعداد ۶۴ سایت بر اساس زمان بندی با هدف توسعه و پایداری ارتباطات سیار به منظور ارائه شبکه با کیفیت برای جلب رضایت مندی مشترکان خوزستانی در حال انجام است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.