امام جمعه شیراز در مراسم بزرگداشت ۲۳۶ شهید سرافراز شهرستان بیضا گفت: با برگزاری یادورآره شهدا، یاد و آرمان‌های شهدا زنده می‌ماند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در مراسم بزرگداشت ۲۳۶ شهید سرافراز شهرستان بیضا در روستای شیخ عبود برگزار شد گفت: شهدا همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا ما به استقلال در همه زمینه‌ها برسیم.

آیت الله لطف الله دژکام با بیان این که شهادت یک امتحان الهی است، گفت: همه ما به شکلی در طول زندگی مورد امتحان قرار می‌گیریم که امیدواریم به لطف و عزت خانواده شهدا ما بتوانیم در امتحانات مختلف سربلند خارج شویم.

او گفت: جهانیان به این نتیجه رسیده اند که به پشتوانه این شهدا ما توانسته ایم به جایگاه‌های رفیع در همه زمینه‌ها دست پیدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان این که دشمن به برکت پیشرفت‌های ما از تهدید جنگ علیه ما دست برداشته است، گفت: دشمن همچنان به دنبال ایجاد فشار‌های اقتصادی بر مردم است و اگر در مقابل تحریم‌های اقتصادی و گرانی‌ها و مشکلات دیگر ناشی از تحریم ها، مقاومت کنیم، قطعا موفقیت نصیب ما خواهد شد.

آیت الله لطف الله دژکام با اشاره به رشات شهدا در ۸ سال دفاع مقدس گفت: روستای شیخ عبود با تقدیم ۲۷ شهید به کشور عزیزمان، یکی از روستا‌های شهید پرور کشور است و برگزاری یادوراه این شهدا برای آن است که آن‌ها را فراموش نکنیم.

او گفت: اگر باور‌های شهدا را قبول کنیم، مسائل زندگی خود در دنیا و آخرت را حل خواهیم کرد.

مراسم گرامیداشت شهدای شهرستان بیضا به مناسب سالروز عملیات کربلایی ۵ بود. شهرستان بیضا ۳۰ شهید دفاع مقدس دارد که ۲۷ شهید اهل روستای شیخ عبود بودند و ۱۰ نفرشان در عملیات کربلای ۵ به درجه شهادت رسیدند.

در این مراسم به خانواده شهدای شهرستان بیضا شناسنامه شهدا اهدا و نمایشگاهی از کتاب و صنایع دستی مختلف مرتبط با شهدا در حاشیه این یادواره برگزار شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار