مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان گفت: تاکسی‌های پلاک زرد، اسنپ‌ها و آژانس‌ها می‌توانند خودرو‌های خود را گازسوز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان- حسین جعفری گفت: بعد از افزایش نرخ بنزین در سال‌های گذشته سبد حمایتی از سوی دولت برای رانندگان تاکسی در نظر گرفته و قرار برآن شد که تمام خودرو‌هایی که در بخش حمل و نقل عمومی در حال فعالیت هستند، از این مزایا بهره‌مند شود و ضمن پرداخت ۲۰ الی ۲۵ درصد از هزینه نصب تجهیزات از سوی رانندگان تاکسی، خودروهایشان گازسوز شود.

 طرح گازسوز شدن تاکسی‌های شهری در ۲ سال گذشته برنامه‌ریزی شده بود که اکنون تجهیزات را برای خدمت‌رسانی دراختیار مراکز قرار داده‌اند و  یکی از این مراکز شرکت تعاونی تاکسیرانی اصفهان است.

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان گروه‌هایی که مشمول طرح گازسوز شدن تاکسی‌های شهری هستند، باید از سازمان تاکسیرانی مجوز داشته باشند و کسانی که در اسنپ عضویت دارند با در دست داشتن مجوز‌های لازم این مجموعه می‌توانند از امتیاز گازسوزشدن خودرو‌های تاکسی بهره‌مند شوند.

رانندگان جهت نصب تجهیزات گازسوز شدن خودرو‌های حمل و نقل درون شهری می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ به شرکت تعاونی تاکسیرانی اصفهان واقع در خیابان بعثت، میدان فرزانگان، بلوار فرزانگان روبه‌روی باغ فدک، شرکت تعاونی تاکسیرانی مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۴۶۲۰۸۱۹ تماس بگیرند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.