فرمانده انتظامی شهرستان خاش از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت دستگیری سارقان، پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری خرده فروشان مواد در این شهرستان خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرهنگ حبیب رازدار گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، مأموران انتظامی، طرح دستگیری سارقان و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز رادر سطح شهرستان اجرا کردند.

او گفت: در اجرای این طرح در مجموع تعداد ۲۴ نفر از سارقان و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر که از این تعداد ۱۴ نفر سارق ۱۰ نفر توزیع کننده و خرده‌فروش موادمخدر تحویل مراجع قضائی شدند.

او گفت: در اجرای این طرح یک دستگاه کامیون بنز و یک دستگاه خودروی ۴۰۵ متخلف توقیف، یک قبضه سلاح کلت کمری، ۲۵ تیر جنگی، دو تیغه خشاب کشف، چند دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و مقادیری انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی خاش با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و گفت: طرح‌های انتظامی ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار