علما:

جوانان سرمایه‌های این مملکت هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه حل مشکلات جوانان کرمانشاهی باید در اولویت باشد خطاب به استاندار جدید گفت : این جوانان امروز به مسکن، ازدواج و شغل نیاز دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه_ آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در آیین تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه که با حضور وزیر کشور در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: «جوانان سرمایه‌های این مملکت هستند» اشاره کرد و گفت : این سرمایه‌ها امروز در کرمانشاه با مشکلات بیشتری مواجه هستند و از ما انتظار دارند لذا باید با برنامه ریزی و تسریع در قانون اساسی نسبت به حل مشکلات آن‌ها اقدام شود.

امروز فضای خدمت در استان کرمانشاه فراهم است و این استان با ۹۰۰ هزار هکتار زمین قابل کشت می‌تواند در کشاورزی رشد کند و این در حالی است که از این میزان فقط ۲۰۰ هزار هکتار زمین آبی است که استاندار جدید باید با برنامه ریزی نسبت به مدرن کردن آبیاری این زمین‌ها اقدام کند.

رئیس جمهوری سابقه چهل ساله در خدمت به نظام جمهوری اسلامی دارد، هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و همه ما باید با وحدت در این مدتی که از خداوند عمر گرفتیم در خدمت به مردم کوشا باشیم و حاج قاسم را در این زمینه الگوی خود قرار دهیم که از ۱۸ سالگی در دفاع مقدس و جلوتر از همه برای خدمت کردن حرکت می‌کرد.

ساخت ۳۰ هزار خانه بعد از زلزله سال ۹۶ سرپل ذهاب، مدیریت سیل سال ۹۸، کنترل کرونا و بازگشایی مرز خسروی و راه کربلا از اقدامات و زحمات ارزشمند آقای بازوند بود که از ایشان تشکر می‌کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.