جانشین فرماندهی انتظامی اهواز گفت: مدیران در تجمعات اعتراضی پاسخگو باشند تا این‌ مقوله اجتماعی تبدیل به مساله امنیتی نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - سرهنگ کیومرث کشوری گفت: روزانه شاهد تجمع‌هایی در اهواز هستیم لذا ضروری است که متولیان برای ایجاد آرامش با تجمع کنندگان صحبت کنند،

بیشتر تجمع‌ها در خوزستان مربوط به کارکنان و کارگران هستند که انتظار می‌رود مدیران آرامش را به جمعیتی که تجمع می‌کنند منتقل نمایند.

جانشین فرماندهی انتظامی اهواز در ادامه گفت: فشار اقتصادی و افزایش تورم در کشور باعث افزایش برخی تخلف‌ها مثل سرقت شده است.

شورای امنیت کشور مصوباتی را ارسال کرد که در آن ۱۴ دستگاه را نام برده که باید در پیشگیری از سرقت ورود کنند.

این مقام نظامی بر انجام اقدام موثر از سوی سازمان‌ها در نگهداری اموال خود تاکید کرد و خواست دستگاه‌ها با صرف کمترین هزینه شرایط را به گونه‌ای فراهم کنند تا از سرقت اموال عمومی جلوگیری شود.

او با بیان اینکه سال‌های زیادی است موضوع توسعه پایش تصویری در اهواز مطرح شده است، یک سوم دوربین‌های سطح شهر اهواز را غیرفعال و باقی را قدیمی عنوان کرد.

به گفته سرهنگ کیومرث کشوری با همکاری شرکت‌های آبفا، مخابرات و توزیع برق اهواز، گشت تلفیقی در حال انجام است تا نظارت برای جلوگیری از سرقت اموال عمومی بیشتر شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار