بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط خود در این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - رودی ژستد بازیکن تیم فوتبال استقلال که این فصل به جمع آبی‌ها اضافه شده است، موفق شده تا اینجای فصل ۱ گل و ۲ پاس گل را به نام خود ثبت کرد.

او در مورد شرایط خودش و استقلال گفت: هر روز وضعیتمان بهتر می‌شود و باید در بالای جدول بمانیم تا روندمان خوبمان طی شود. من در لیگ برتر انگلیس و تیم استون ویلا خاطرات خوبی داشتم. دوست دارم در ایران و استقلال پیشرفت کنم، چون ما یک تیم هستیم و باید عملکرد مطلوبی داشته باشیم. می‌خواهیم روز به روز بهتر شویم. همیشه دوست داشتم اسمم را کوتاه صدا کنند. نام کامل من رودی ژستد است. من و یامگا شناختی از هم نداشتیم و در استقلال، او را شناختم و فهمیدم انسان مهربانی است. ترجیح می‌دهم درمورد مسائل داوری در ایران سکوت کنم؛ باید با این سیستم خودم را وفق دهم. استقلال باشگاه بزرگی است و با دوستانم درباره این تیم مشورت کردم و آن‌ها گفتند به این تیم بروید، چون می‌توانید در استقلال موفق ظاهر شوید. همیشه سعی کردم زندگی حرفه‌ای داشته باشم و از حاشیه‌ها دور بمانم.

او ادامه داد: دلمان برای تماشاگران تنگ شده است، آن‌ها روح فوتبال هستند و با تشویق هایشان باعث جذابیت فوتبال می‌شوند. تماشاگران استقلال همیشه عاشق این تیم هستند و این تیم را دوست دارند. تماشاگران به بازیکنان نزدیک هستند و می‌توانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. تاثیر انرژی و فشار هواداران در ایران بیشتر از لیگ‌های دیگری است که بازی کردم. می‌خواهم به تیم کمک کنم و جزوی از قلب استقلال باشم.

از حمایت فرهاد مجیدی برخوردار هستم

ژستد در مورد رضایت مجیدی سرمربی استقلال از او، تصریح کرد: من از حمایت سرمربی برخوردار هستم. همیشه سعی کردم متفاوت کار کنم. شخصا دوست دارم برای استقلال مفید ظاهر شوم، هنوز کارم با این تیم تمام نشده و سعی دارم زیاد گل بزنم. کار‌های زیادی برای استقلال دارم که باید انجام دهم.

او در مورد شرایط لیگ برتر و تیم‌های آن اشاره کرد: تیم‌های خوبی در لیگ برتر داریم. صراحتا می‌گویم پرسپولیس و سپاهان تیم‌های قوی هستند و با این دو تیم تا آخر فصل جنگ و جدل خواهیم داشت. می‌خواهیم به روند مثبتمان ادامه دهیم و صدرنشین بمانیم. باید عملکرد خوبمان را طی کنیم تا قهرمانی برای هوادارانمان به ارقمان بیاوریم. سپاهان فوتبال خوب و قابل قبولی بازی می‌کند و با آن‌ها رقابت سختی برای کسب عنوان قهرمانی خواهیم داشت. باشگاه بهترین رفتار را با ما داشته و بهترین امکانات را در اختیارمان قرار داده است.

استقلال با ۳۲ امتیاز، صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار