مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: ۱۳ طرح استان سمنان در فهرست طرح‌های ثبت شده برای بازاریابی بین المللی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان -  امیر خلیلی خواه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: از ۸۷ طرح اقتصادی ارائه شده استان سمنان از دو سال پیش، ۵۰ طرح مطالعه شده و با هماهنگی سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، ۱۳ طرح در سایت این سازمان در پنجره بازاریابی بین المللی قرار گرفته است.

 برای تحقق این امر باید از ظرفیت‌های اقتصادی موجود استفاده کنیم و این موضوع نیاز به سرمایه و تغییر رویکرد در حوزه بهره وری دارد.

در استان سمنان تاکنون ۲۰ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشته در جلسه امروز هم با بررسی شرایط ۳ واحد دیگر، تسهیلات و مقدمات برای بازگرداندن ۲ واحد به چرخه تولید فراهم شد.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان هم در این نشست با بیان اینکه رشد اقتصادی ۸.۶ درصدی پیش بینی شده‌ی استان، مستلزم پای کار بودن تمام قد، بخش دولتی و خصوصی است، گفت: باید تلاش شود تا مشوق‌های سرمایه گذاری در استان افزایش یابد.

سمنان در شمار استان‌های برتر در بخش پرداخت تسهیلات است و روند دعوت و برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران مستعد و توانمند و آشنا به وضعیت و مسائل استان باید بسرعت بهبود یابد.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.