فرمانده انتظامی استان زنجان از انهدام باندی که از ۵۰ شهروند زنجانی به بهانه فروش خودرو‌های خارجی زیر قیمت بازار کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری توسط ۲نفر در زنجان به بهانه فروش خودرو‌های خارجی زیر قیمت بازار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او می گوید: پس از رصد و پایش اخبار واصله و بررسی صحت و سقم آن موضوع به صورت ویژه در دستور و اولویت کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت و پس از انجام هماهنگی‌های لازم، سرانجام متهمان در یک قرار ملاقات از پیش تعیین شده به جهت ثبت نام خودرو در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند.

به گفته فرمانده انتظامی استان زنجان متهمان، از ۵۰ شهروند زنجانی، مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند که در بازجویی فنی کارآگاهان به بزه و جرم انتسابی اعتراف و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار جهانبخش از شهروندانی که به این شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند خواست تا جهت پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان زنجان مراجعه کنند. 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.