فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۵ هزار قطعه لوازم خودرو به ارزش ۸ میلیارد ریال در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ شهر کرمان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - سرهنگ مهدی پور امینائی فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در اجرای طرح برخورد با محتکران و مفسدان اقتصادی، ماموران کلانتری ۱۱ شهرکرمان در پی اقدامات اطلاعاتی از احتکار لوازم یدکی در یک انبار در حاشیه شهر کرمان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گفته پور امینایی، ماموران پس از شناسایی محل و هماهنگی با دستگاه قضائی در بازرسی از انبار مورد نظر، ۵ هزار قطعه خودرو و ۷ دستگاه موتور کامل خودرو مربوط به خودرو‌های زانتیا، پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان می‌گوید: ارزش کالای احتکاری از سوی کارشناسان ۸ میلیارد ریال برآورد شده است و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

او می‌گوید: برخورد با مخلان امنیت بازار و مفسدان اقتصادی در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی قرار دارد و کسانی که کالا‌های مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند ماموران پلیس بر این موضوع اشرافیت کامل داشته و با متخلفان به طور قاطع برخورد و این افراد را تحویل قانون می‌دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار