خدمت به مردم در نظام اسلامی توفیقی است که در راستای مدیریت حاصل می‌شود و باید قدر دانسته شود و از این فرصت به بهترین وجه استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- «پرویز توسلی زاده»رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در ملاقات مردمی هفتگی خود با تأکید بر بیانات رییس قوه قضاییه که هرچه ارتباط با مردم صمیمی تر، آسانتر و نزدیک‌تر باشد، مفیدتر خواهد بود، گفت: در ملاقات‌های مردمی تمام تلاش ما بر این است در فضایی کاملا صمیمی به مشکلات رسیدگی شود و مردم با آسودگی خاطر مشکلات خود را بر زبان جاری کنند.

معتقدیم باید با مردم صمیمانه برخورد کرده و حرفهایشان را بشنویم، در فکر حل مشکلات آن‌ها باشیم و با برخورد خوب به آن‌ها اجازه دهیم حرف خود را به زبان جاری کنند.

ارتباط دوسویه و چهره به چهره در ملاقات مردمی موجب اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف می‌شود و می‌تواند باعث کاهش مراجعات به دادگستری شود.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در ملاقات مردمی به مشکلات ۲۲۰ نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات لازم را برای حل مشکلات آن‌ها صادر کرد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.