تجلیل از ۴۲۰ فعال قرآنی همدان

مسئول جامعه القرآن همدان از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان قرآنی جامعه القرآن همدان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-طاهره روشنیان گفت:این مراسم با حضور سید محمدحسین طباطبایی مسئول جامعةالقرآن کشور برگزار می‌شود.

 ۶ مهر ماه امسال نیز از ۴۵ فعال قرآنی ۱۴ روستا‌های برگزیده استان همدان در اردوگاه فجر همدان تجلیل شده بود که تجلیل شوندگان شامل خادم قرآن، روحانی روستا، مربی قرآن و مروج قرآنی بودند.

او گفت: این فعالان شامل ۳۵۰ قبول‌شده آزمون قرآنی ارشاد در دوران کرونا، ۷۰ نفر از رتبه‌داران کنکور که در دوران کودکی در جامعةالقران آموزش دیده‌اند و در حال حاضر رتبه‌های خوبی مانند پزشکی مهندسی را کسب کرده‌اند و همچنین تعدادی از دانش‌آموزانی که در مسابقات قرآن آموزش و پرورش و نیرو‌های مسلح رتبه‌های کشوری دارند و همچنین از فرزندان شهدای عضو جامعةالقرآن خواهد بود.

روشنیان گفت: این برنامه شامل سه مراسم در دفتر امام جمعه همدان امروز چهارشنبه ساعت ۱۶، حسینیه خاتم‌الانبیا نیز امروز ساعت ۱۸:۳۰ و حسینیه امام (ره) است.

به گفته او مراسم ویژه تجلیل از فعالان و اصلی‌ترین مراسم در محل حسینیه امام (ره) ساعت ۱۷:۳۰ روز پنج‌شنبه ۲۳ دی‌ماه به صورت گسترده برگزار می‌شود.

مسئول جامعةالقرآن خردسالان واحد همدان گفت: سخنران هر سه مراسم در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه حجت‌الاسلام طباطبایی مسئول جامعه القرآن کشور خواهد بود.

روشنیان گفت: در حسینیه امام برای کودکان نیز برنامه ویژه عمو روحانی در قسمتی دیگر از حسینیه تدارک دیده شده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.