شرکت نفت فلات قاره نیروهای بومی خارگ و امام حسن را به کار گیرد

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: شهرهای خارگ و امام حسن میزبان شرکت نفت فلات قاره هستند و باید از نیروهای بومی برای اشتغال در این شرکت استفاده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- برای بررسی مشکلات شهر‌های امام حسن و خارگ که میزبان شرکت نفت فلات قاره هستند، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، شهردار بندر امام حسن و شهردار و اعضای شورای اسلامی جزیره خارگ نشستی با علیرضا مهدی زاده مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران داشتند.

جمیری گفت: یکی از موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد بحث پرداخت عوارض شرکت نفت فلات قاره به شهر امام حسن بود که چند ماهی به تأخیر افتاده و مشکلاتی را برای شهرداری این شهر ایجاد کرده است.

به گفته او، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره و شهرداری امام حسن درخصوص مبلغ عوارض اختلافاتی داشتند که قرار شد تا زمان بررسی این موضوع، حداقل ۲ میلیارد تومان از این معوقات به صورت علی الحساب پرداخت شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت کارگران بومی فلات قاره نیز در این جلسه مطرح شد زیرا در چند ماه اخیر در زمینه اقماری بودن آن‌ها تفاوتی قائل شده بودند، با پیگیری‌هایی که پیش از این با مدیرعامل سابق فلات قاره شده بود، قرار بر این بود که تفاوتی بین نیرو‌های بومی و غیربومی قائل نشوند که این موضوع هم مورد موافقت مدیرعامل کنونی فلات قاره قرار گرفت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: اشتغال نیرو‌های بومی در شهر‌های امام حسن و جزیره خارگ هم در جلسه مطرح شد. نباید شرایط به گونه‌ای باشد که نیرو‌های بومی احساس کنند غیربومی‌ها به کارگیری می‌شوند، ولی از ظرفیت نیرو‌های بومی استفاده نمی‌شود.

جمیری درباره موضوع تردد مردم جزیره خارگ نیز گفت: درخصوص موضوع تردد پیش از این با وزیر نفت توافق کردیم که کشتی‌هایی را چارتر کنند. شرکت فلات قاره سهمی در پرداخت هزینه‌ها دارد که گفته شده بود گاهی اوقات این سهم به‌موقع پرداخت نمی‌شود، خواستیم که این موضوع پیگیری شود تا در تردد مردم خارگ به بوشهر و گناوه خللی وارد نشود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.