شهردار سرپل‌ذهاب از بدهی ۵۰ میلیارد تومانی و پرداخت نکردن چهار ماه حقوق معوقه کارکنان این نهاد خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- مراد باباخانی شهردار سرپل‌ذهاب گفت : منافع عمومی و مردم بر منافع شخصی ارجحیت دارد البته کارکنان شهرداری انسان‌های خدوم و زحمتکش هستند که در تلاشیم بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

کار تیمی و دسته جمعی منجر به نتیجه می‌شود و این با هدف خدمت رسانی به مردم و در جهت تامین منافع ایشان انجام می‌شود.

سه پیشنهاد برای احداث پارکینگ ماشین‌های سنگین داده شده که روال کار اداری آن‌ها در حال انجام است و قطعا با احداث این پارکینگ‌ها مشکلات بوجود آمده در خصوص پارک این خودرو‌ها در سطح شهر به حداقل خواهد رسید.

۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به ۱۰روستای باقیمانده دهستان «ویژنان»

سرپرست فرمانداری گیلانغرب از اختصاص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به ۱۰روستای باقیمانده دهستان «ویژنان» این شهرستان خبر داد و گفت: گازرسانی به این تعداد روستا زودتر از موعد انجام می‌شود و مردم این مناطق از نعمت گاز خانگی برخوردار خواهند شد.

حشمت رضایی گفت: پیگیری‌های به عمل آمده در راستای مطالبه‌های به حق مردم دهستان ویژنان که در چندماه گذشته به دنبال بازدید‌های میدانی و نشست‌های مردمی صورت گرفت، نتیجه داد.

با حمایت‌ها و پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همراهی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، پروژه گازرسانی به ۱۰ روستای باقیمانده دهستان ویژنان از محور "نیان "و "قیلان "تا روستای" مورت شاوله" زودتر از موعد به پیمانکار واگذار می‌شود.

پس از مراحل پیمان سپاری عملیات اجرایی آن به زودی تا پیش از پایان امسال آغاز خواهد شد و این هدیه دولت مردمی برای مردم خوب و قدرشناس دهستان ویژنان مبارک باشد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.