پنهان کردن صدها هزار اسکناس در مخزن آب + فیلم

ویدئویی که ماموران مالیات را با سشوار در حال خشک کردن اسکناس های کشف شده از خانه یک مفسد اقتصادی نشان می دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - ماموران اداره مالیات بر درآمد هند حین انجام یک عملیات مبارزه با فساد، مقادیر زیادی پول و جواهرات را در داخل خانه یک مفسد اقتصادی پیدا کردند. ماموران مالیات در این عملیات که روز جمعهذ انجام شد ۸ میلیون روپیه پول نقد به همراه ۳ کیلوگرم طلا را در خانه یک تاجر محلی کشف کردند.

این عملیات در ساعت ۶ صبح روز پنجشنبه به شکلی غافلگیرانه آغاز و به مدت ۳۹ ساعت ادامه داشت. سرانجام ماموران اداره مالیات موفق شدند حین جست و جو در خانه این تاجر مقادیر زیادی اسکناس را در مخزن آب زیرزمینی پیدا کنند. «شانکار رای» تاجر محلی تمام این اسکناس‌ها را در داخل یک کیسه و زیر مخزن آب پنهان کرده بود.

ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است کارکنان اداره مالیات هند را در حالی که با سشوار برقی در حال خشک کردن اسکناس‌ها هستند نشان می‌دهد. در این ویدئو مقادری زیادی اسکناس در حالی که روی زمین پخش شده دیده می‌شود.


بیشتر بخوانید


پس از پایان این عملیات موفقیت آمیز کمیسر مشترک عملیات در این باره گفت: «عملیات به پایان رسیده و تحقیقات بر اساس اسناد ضبط شده از خانه رای ادامه خواهد یافت. وزراتخانه مالیات اسناد توقیف شده و اموال را با دقت مورد بررسی قرار خواهد داد؛ بنابراین باید منتظر رقم نهایی باشیم.»

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند ماموران مالیات همزمان به ده‌ها مکان متعلق به این مفسد اقتصادی یورش برده بودند. تاجر «شانکار رای» پیشتر رهبر کنگره و همچنین رئیس سابق شهرداری بود. این در حالی بود که در همان زمان برادرش نیز که از رهبران حزب BJP بود به عنوان معاون شهردار فعالیت داشت.

خانواده رای علاوه بر کسب ثروت نامشروع در زمان تصدی پست‌های دولتی در پرداخت وام‌های غیرقانونی به افراد در حوزه حمل و نقل، ساخت هتل و پمپ بنزین فعالیت داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پول نقد ، عملیات پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۵ دی ۱۴۰۰
مبارک باشه اینشا الله خیر بین