در روز گذشته انجام شد؛

افزایش ۱۷ درصدی تردد در محور‌های ارتباطی استان همدان

رییس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از افزایش ۱۷ درصدی تردد در جاده‌های همدان در روز گذشته خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- سعید کریمی گفت: بر اساس گزارش سامانه‌های هوشمند ثبت تردد، روز گذشته ۵۳۶ هزار و ۵۰۰ خودرو در محور‌های ارتباطی استان همدان تردد کرده اند.

او اظهار داشت: این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۳۸۰ هزار و ۷۰۰ مورد بوده است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور و شعب آن در استان‌ها مسئولیت شناسایی سریعتر وقایع و نیاز‌های جاده‌ای و رفع گلوگاه‌های ترافیکی و یا نیاز‌ها در کوتاهترین زمان ممکن را دارند، در این فرآیند اطلاع رسانی بموقع برای جلب اعتماد کاربران نبایستی فراموش شود.

از جمله روش‌های معمول شناسایی وقایع جاده‌ای می‌توان به تماس کاربران جاده‌ای از سطح شبکه راهها، تماس رانندگان وسایل نقلیه حرفه‌ای (راهیاران)، تماس گشت‌های راه در سطح راهها، و دریافت نمابر از سایر ارگان‌های ذیربط (پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و ...) اشاره کرد

کریمی تاکید کرد: پرترددترین محور ارتباطی در این مدت، محور سه راهی بهار-همدان و اوج تردد نیز ساعت ۱۷ تا ۱۸ عصر و بیشترین تعداد سرعت غیرمجاز در ساعت اوج متعلق به محور کوریجان-سه راهی پایگاه نوژه در ساعت ۱۸ تا ۱۹ بوده است.

این مسئول با اشاره به افزایش ایمنی راه‌های استان همدان یادآور شد: ساماندهی و برطرف کردن نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات جاده‌ای در اولویت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان قرار دارد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار