فرمانده انتظامی خوزستان گفت: اقدام‌های پیشگیرانه برای کاهش جرائم در ناجا در دستور کار است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - سردار سرتیپ دوم سید محمد صالحی گفت: نیروی انتظامی در ابعاد مختلف در حال خدمت رسانی به مردم است که تنوع ماموریت‌های ناجا نشان دهنده اهمیت، حساسیت و گسترگی وظایف این نیرو است.

 به گفته او تشکیل شورای صیانت، انجام نظارت محسوس ونامحسوس، ریشه یابی دلایل و شناسایی بستر‌های وقوع جرائم، تلاش برای حذف بسترها، تقویت مبانی اعتقادی، برگزاری کلاس‌های آگاه سازی بر اساس نیازسنجی‌های سازمانی و همچنین برخورد انتظامی و سازمانی و جا به جایی افراد از نقاط و محیط‌های آلوده کاری، اقدام ناجا برای پیشگیری از وقوع جرم است.

سردار صالحی می گوید: ارتقای پیش از پیش سلامت در کارکنان ناجا از جمله هدف‌گذاری نیروی انتظامی است و راهکار‌های علمی برای کاهش جرایم در نیروی انتظامی در دستور کار است تا جرائم و تخلفات پلیس در ماموریت‌ها و انجام وظایف به حداقل ممکن کاهش یابد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت:  هیچ سازمان و نهادی از آسیب در امان نیست و کارکنان نیروی انتظامی هم از این قاعده کلی مستثنی نیستند به همین دلیل مراقبت‌ها در ناجا برای جلوگیری از وقوع جرم کارکنان با جدیت پیگیری می‌شود.

کارکنان نیروی انتظامی تامین کنندگان امنیت در کشور هستند که به عنوان مجاهدان در راه خدا، با به خطر انداختن جان خود تامین امنیت را به عهده دارند و پلیس همواره با تعامل با مردم در تقابل با قانون شکنان، بزهکاران و هنجارشکنان است و به همین دلیل بستر وقوع جرم در این نیرو فراهم است که با وجود این بستر فسادخیر، نیروی انظامی از سلامت اداری قابل قبولی برخوردار است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.