کدام پروژه های ورزشی فعال کرمانشاه پیشرفت کند دارند؟

سرپرست دستگاه نظارت پروژه‌های ملی ورزش کرمانشاه در دهکده المپیک گفت : درحال حاضر پروژه سالن شش هزار نفری ولایت و استخر قهرمانی فعال هستند، اما با روند کندی پیش می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- شورش زارعی سرپرست دستگاه نظارت پروژه‌های ملی ورزش کرمانشاه در دهکده المپیک گفت : عملیات اجرایی پروژه سالن شش هزار نفری کرمانشاه سال ۱۳۹۱ و پس از سفر مقام معظم رهبری به استان آغاز شد و در حال حاضر ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

جمعا تاکنون ۴۷ میلیارد تومان برای این پروژه صرف شده و به حدود ۴۷ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد تا به مرحله افتتاح و بهره برداری برسد.

پیمانکار این پروژه در حال حاضر پای کار است و می‌توان گفت که بخش‌های مهم پروژه تاکنون انجام شده و بخشی از تجهیزات هم خریداری شده است.

کلنگ احداث استخر قهرمانی سال ۱۳۸۶ زمین زده شد و طی این سال‌ها سه پیمانکار داشته و بخش‌های اصلی کار هم انجام شده است.

پیشرفت فیزیکی کنونی این پروژه  ۷۲ درصد است تاکنون برای این پروژه حدود ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام آن هم به حدود ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است که اگر این اعتبار به موقع تخصیص پیدا کند ظرف یک سال آینده به اتمام می‌رسد.

با وجود اینکه این دو پروژه از پروژه‌های ملی استان هستند، اما اگر در این سال‌ها مسئولین استانی هم برای آن اعتبار اختصاص می‌دادند، شاید وضعیت بهتری داشتند، هرچند که در این زمینه قول‌هایی هم دادند که به آن عمل نکردند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.