سنخگوی فدراسیون فوتبال گفت: برای ۲ بازی بهمن تیم ملی برابر عراق و امارات بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان - جلسه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صبح امروز برگزار شد. در این جلسه به مسائل مختلفی از جمله حذف ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا که چندی پیش از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت گرفت، پرداخته شد.

فدراسیون دخالتی در حذف ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس نداشته است

حسین شریفی در مورد اظهارات وزیر ورزش که گفت از فدراسیون فوتبال هیچ پاسخی در مورد حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا به ما نداده است، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال خودش را متولی می‌داند و هرجایی که نیاز به پاسخگویی باشد، جواب خواهد بود. اگر کمی و کاستی به وجود آمده است ما عذرخواهی می‌کنیم اما شرایط به نوعی نبوده که فدراسیون در این موضوع دخالتی داشته باشد. فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را انجام داد تا ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس در آسیا حضور داشته باشند اما باشگاه‌ها هم باید خودشان تلاش کنند و یک بار برای همیشه زیر ساخت‌ها درست شود تا سال آینده درگیر مجوز این بحث‌ها نباشیم. دقیقا نمی‌دانیم منظور وزیر ورزش کدام بخش بوده و هر بخشی که مدنظر آن‌ها باشد، حتما پاسخ می‌دهیم.

شرکتی ادعایی مطرح کرده که ۳۲ هزار یورو از فدراسیون طلب دارد

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه قبلا منتقد فدراسیون فوتبال بودید بیان داشت: آن چیزی که به عنوان نقد مطرح می‌شود اگر درست باشد، نه تنها می‌پذیریم بلکه از آن استقبال می‌کنم. شرکتی ادعایی را مطرح می‌کند که ۳۲ هزار یورو از فدراسیون طلب دارد، اما یک سفر ۴ روزه با کدام تور ۳۲ هزار یورو می‌شود؟ اگر اینطور بوده است دوستان یک برگ سند و فاکتور ارائه دهند. عنوان کردن این موضوع غیر از تخریب چه چیز دیگری می‌تواند داشته باشد؟ برای ۲ بازی بهمن ماه تیم ملی فکر می‌کنید چقدر هزینه لازم است؟ بیش از ۲۰ میلیارد باید هزینه کنیم.

تمام فرصت‌های تجاری تیم‌های ملی را ۱۸ میلیاردتومان آگهی کردیم

شریفی درباره اینکه چگونه ساب کردید که ۲۰ میلیارد برای میزبانی در ایران نیاز است نیز گفت: برگزاری اردو، آماده سازی ورزشگاه، الزامات فیفا، حضور ناظران و داوران و لژیونر‌ها هزینه‌های برگزاری این ۲ بازی است. درست است که منعی برای استفاده از حامیان مالی نداریم، اما فوتبال آنقدر در این سال‌ها ضربه خورده است که ما تمام فرصت‌های تجاری تیم‌های ملی را ۱۸ میلیارد تومان آگهی کردیم. جالب ایت در این مدت یک نفر هم برای گرفتن آن درخواست نداده است.


بیشتر بخوانید


سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره محرومیت اسکوچیچ گفت: روزی که تیم ملی از اردن بازگشت، من به شدت پیگیر بودم که نتیجه حکم را بگیرم. ۵ هزار فرانک سوئیس جریمه مالی بوده و محرومیت به خاطر کارت قرمز نیز در همان زمان تمام شد. از مومنی روابط بین المللی هم که پرسیدم گفتند چیز جدیدی اعلام نشده و جریمه‌ها همان برای قبل بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار