رئیس اداره حراست اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری رزمایش" دفاع از ادارات" همزمان با کلیه دستگاه‌های اجرایی استان در محوطه و ساختمان این اداره کل خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، حمید دشتی زاده  گفت: سنجش و ارزیابی توان دفاعی مجموعه در مقابله با بروز هرگونه حوادث و ناهنجاری‌های احتمالی،  ارتقاء سطح هم افزایی و هماهنگی کلیه واحد‌های زیر مجموعه اداره کل با اداره حراست در جهت جابجایی سریع، هوشمند و هدفمند تجهیزات در معرض خطر و همچنین حفظ آمادگی نیرو‌ها در شرایط بحرانی و حفاظت از زیرساخت‌های اداری در زمان وقوع بحران از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش بود.

او می گوید: این رزمایش با محوریت حفاظت فیزیکی حراست و با همراهی یگان حفاظت از اراضی و پایگاه بسیج اداره کل برگزار شد.

به گفته  رئیس اداره حراست اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان کارکنان حفاظت فیزیکی حراست، نیرو‌های یگان حفاظت از اراضی و بسیجیان حاضر در این رزمایش با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ضمن آموزش و بروز رسانی اطلاعات و مهارت‌های رزمی و دفاعی خود با مبانی مقابله با جنگ‌های نوین نیز آشنا شدند.  

او گغت: همچنین در این رزمایش آمادگی نیرو‌ها جهت خنثی کردن و یا کاهش تاثیرات اقدامات تخریبی دشمن و ممانعت از دستیابی و ایجاد خسارت به مجموعه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دشتی زاده با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری رزمایش‌های آمادگی گفت: باتوجه به اینکه هر مجموعه و سازمان وظیفه حفاظت و دفاع از اماکن خود را به منظور جلوگیری از توقف و ایجاد اختلال در خدمت رسانی به شهروندان بر عهده دارد، برگزاری این گونه رزمایش‌ها به منظور پیشگیری و آمادگی کارکنان در برابر تهدیدات احتمالی بسیار ضروری است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار