رئیس جمهور گفت: با وجود ظرفیت های ارزشمند در هرمزگان، فقر و بیکاری در این استان معنا ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بندرعباس_در این سفر ۱۷ نفر از وزرا و معاونان رئیس جمهور وی را همراهی می‌کنند.

مهمترین برنامه‌های چهاردهمین سفر استانی رئیس جمهور دیدار با خانواده شهدا و جمعی از اقشار مردم، برگزاری جلسه شورای اداری و بازدید از زیرساخت‌های استان است.

ضرورت فعال شدن اقتصاد دریا

رئیس جمهور در دیدار با منتخبان استان هرمزگان گفت: فقر و بیکاری در هرمزگان با وجود ذخایر و امکانات اقتصادی، تجاری و نیروهای نخبه، معنا ندارد.

به گفته رئیس جمهور امروز یکی از موانع تولید قاچاق کالا است زیرا اگر قاچاق رونق پیدا کرد تولید کم سو می شود.


رئیسی می گوید موضوع ته لنجی باید ساماندهی شود به طوری که مشخص شود چه شخصی چه کالایی به چه اندازه ای وارد کند.


وی گفت: کنار دریا و تشنه بودن و کنار صنایع بزرگ و بیکاری با هم تناسبی ندارد و قابل قبول نیست.

بازدید رئیس جمهور از بندرشهید رجائی بندرعباس

رئیس جمهور دقایقی پیش از اسکله های شهید رجائی بندرعباس  و محل تخلیه و بارگیری کالاها را  بازدید و  آخرین وضعیت ترخیص و  واردات کالاهای اساسی را بررسی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در مراکز کنترل ترافیک (VTS) و هماهنگی - جستجو و نجات دریایی (MRCC) بندر شهید رجایی، علاوه بر گفتگوی صمیمانه و تخصصی با کارکنان این مراکز، از خدمات شبانه روزی آن‌ها قدردانی، و بر ارتقاء امکانات پیشرفته در حوزه خدمات جستجو و نجات دریایی و ایمنی در آب‌های بین‌المللی و حاکمیتی تاکید کرد.

بازدید رئیس جمهور از مناطق زلزله زده بخش فین

آقای رئیسی دومین بازدیداز سفر دو روزه خود را به دیدار با مردم زلزله زده روستای گیشان غربی در بخش فین شهرستان بندرعباس اختصاص داد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: بودجه و اعتبار لازم برای ساخت خانه های زلزله زدگان اختصاص یافته است و خانه های نو باید در زمانی کوتاه ساخته و تحویل مردم شود.

گیشان غربی کانون اصلی دو زمین لرزه ۶ و ۳ دهم و ۶ و ۴ دهم ریشتری بود که ۲۳ آبان امسال به وقوع پیوست و به بیش از سه هزار و ۵۰۰ منزل مسکونی در منطقه فین خسارت وارد کرد.

رئیس جمهور در توکهور و هشتبندی میناب/خسارت های سیل به کشاورزان جبران می شود

حجت الاسلام رئیسی گفت:موضوع جاده، مشکلات کشاورزی و درخواست های شخصی و نامه های مردمی رسیدگی و پاسخ داده می شود.بازیدی هوایی از منطقه و خسارات وارد شده به مردم در اثر سیل اخیر داشتم.

رئیس جمهور گفت: در بازدید هوایی که از مناطق سیل زده داشتیم، خوشبختانه سیل خسارت جانی برای مردم نداشته و دولت در زمینه جبران آن در کنار مردم خواهد بود.

رئیس جمهور در جمع مردم بخش توکهور و هشتبندی گفت: خسارت‌های وارده شده به مناطق کشاورزی جبران می‌شود.

در بارندگی های مدوام ابتدای دی ماه دو هزار واحد مسکونی در هرمزگان دچار آبگرفتگی و آسیب شدند که به گفته استاندار مجموع خسارت‌های سیل در بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان شد.

بازدید از کمپ سیل زدگان مهمترین برنامه رئیس جمهور در توکهور و هشتبندی است.

رئیس جمهور وارد بندرعباس شد

رئیس جمهور در فرودگاه بندرعباس گفت: کمیته ای ویژه نیازهای استان را شناسایی کرده و این استان دارای ظرفت های تجاری، صنعتی، گردشگری و در حوزه اقتصاد دریاست.

به گفته حجت الاسلام رئیسی باید اقتصاد دریا،گردشگری، معدن هرمزگان فعال شود و شاهد فقر و بیکاری در این استان نباشیم.

بر اساس اعلام مرکز آمار ایران درصد نرخ بیکاری هرمزگان در تابستان ۱۴۰۰، با ۴/۹ درصد افزایش، از ۱۳/۳ به ۱۸/۲ درصد رسید.

رئیس جمهور گفت: امنیت بالا در این استان، خلیج فارس را هم امن کرده که در سایه این امنیت هر گونه سرمایه گذاری در استان تضمین می شود. 

او گفت:شکل گرفتن هرمزگان همراه با ایستادگی و مقاومت در مقابل متجاوزان بوده و تاریخ این منطقه همراه با خودش ایستادگی و شجاعت را ثبت کرده است.

همچنین در مدت سفر هیات دولت به هرمزگان، میز خدمت در همه دستگاه‌های اجرایی با مرکزیت سازمان فنی حرفه‌ای در بندرعباس برای پاسخگویی به نیاز‌های مردم راه اندازی می‌شود.

 افرادی از استانداری و نهاد ریاست جمهوری درخواست‌های مردم را جمع آوری و بررسی می‌کنند.

 

گفت و گوی رئیس جمهور با مردم توکهور و هشتبندی

 

صحبت های رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه بندرعباس

برگزاری جلسه  شورای اداری هرمزگان با حضور رئیس جمهور

 استاندار هرمزگان گفت: اقتصاد مردم این خطه بر اساس دریا است و اکنون حدود 12 هزار نفر به عنوان صیاد غیرمجاز معرفی می شوند که نیاز است تا با تفویض اختیارات ویژه به استان این مشکل برای همیشه حل شود. 

مهدی دوستی گفت: به علت مشکل قانونی امکان صدور مجوز بیشتر برای صید در آب های دور وجود ندارد و  نیاز به اصلاح قانون در این زمینه است.

به گفته او  به علت نبود لایروبی بخش زیادی از خورها مسدود شده که باعث ایجاد فشار به معیشت صیادان شده است. در خصوص رویه های ته لنجی سازوکاری مشخص ایجاد شود و بخشی از واردات کلان بصورت خرد به مرزنشینان واگذار شود.

 استاندار از رئیس جمهور خواست تا امکان تردد خودروهای منطقه آزاد قشم به سرزمین اصلی فراهم گردد.

 رئیس جمهور گفت: امکان واگذاری و اجاره زمین برای سرمایه گذاری به کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی( اکو) وجود دارد و معاونت حقوقی ریاست  جمهوری این مساله را بررسی می کند.

به گفته آقای رئیسی  اولویت جذب در واحدهای صنعتی و دولتی در هرمزگان باید نیروهای کارآمد بومی استان باشد.

او می گوید: صید ترال به منابع دریایی آسیب می زند و معیشت دریانوردان سنتی را به خطر می اندازد و باعث ضرر به آبزیان محیط زیست دریا می شود.

رئیس جمهور گفت: ظرفیت صیادی در آبهای استان باید متعلق به مردم مرزنشین باشد.

به گفته آقای رئیسی خام فروشی هنوز  در معادن ادامه دارد و باید جلوی آن گرفته شود و به سمت تولید کالای با ارزش افزوده بالا رفت.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۴ دی ۱۴۰۰
آقای رییسی به فکری به حال راه آهن کنید . بیست ساعت از بندر تا تهران ظلم هست توی قرن بیست و یک. قطار سریع السیر هم برای اقتصاد خوبه هم صنعتی و هم شاید گردشگری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۴ دی ۱۴۰۰
اقای رییسی ما هم میدونیم که توجیهی نداره اگه نمیتونی کاری بکنی برو کنار بزار یکی دیگه بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۴ دی ۱۴۰۰
شعار دیگه جواب نمیده جناب رئیسی
United States of America
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۳ دی ۱۴۰۰
تنهاراه برون رفت از این وضع فلاکت بار و فساد جا افتاده در سیستم رفراندم است چون این شیوه مملکت داری جز فقر بیشتر و نابودی ایران و ایرانی هیچ چیز دیگری ندارد در چند دهه این تورم فساد و فاصلحه طبقاتی بیداد میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۳ دی ۱۴۰۰
سلام
تو هرمزگان با این همه پالایشگاه و موقعیتهای مختلف هنوز هم ما بیکاریم. بس از شهرهای دیگه رو استخدام کردین. صرفا بومی گزینی کنید کل استانو. چقدر شاهد از دست رفتن موقعیتهای شغلی استانمون باشیم. آفتاب و عرق و گرما و محرومیتهاش برای ماست ولی حقوقاش برای سایر استانها. ما که پیاده رفتیم مدرسه الان حق نداریم با سرویس بریم سر کار؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۳ دی ۱۴۰۰
اقای.ریسی.وجودت.برای.مردم.برکته
هر.جا.رفتین.قیمتا.میره.بالا.
کاشکی.به.جای.ایشالله.میگفتین
علا.برکت.الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۳ دی ۱۴۰۰
حقوق اونایی که شبانه روز درس خوندن باید با معلم ها یکی بشه این عدالته یا بی عدالتی اگر اینطوره حقوق وزرا رو هم با کارگران یکی کنید ببینید چند تا وزیر ادامه میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۳ دی ۱۴۰۰
همونجا بمون یه چادر بهت میدن چند روزی توش زندگی کنی درد ملت و میفهمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۳ دی ۱۴۰۰
فقط حرف بدون عمل همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۳ دی ۱۴۰۰
این دولت هم مثل دولت های قبلی فقط حرف می زنه خودشون وضعشون خوبه به فکر مردم نیستن همشون دروغگوین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۳ دی ۱۴۰۰
آقای رییسی یه فکری به حال ما کار آفرینان کنید به خدا ما پول مواد اولیه رو نداریم یهنی مواد اولیه نیست که بخریمشون خیر سرم کار آفرین هم هستم مردم دیگه از جنس های ما نمیخرن مجبور شده ایم 100 تا کارگر هایمان را بیکا نماییم یه فکری بکنید به حال ما خیر سرم کار آفرین برتر هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۳ دی ۱۴۰۰
پدر مون در اومد،باین حقوق ،توجیهی ندارد ما هم میدونیم،حرفی زدی ورفتی،بخور بخوره به خدا ،سه تا اسکله داره معلوم نیست پولش کجا میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۳ دی ۱۴۰۰
اینکه فقر توجیه نداره، درست. ما برای حل مشکلات نگاهمان به شماست. شما چون ارشد ترین مدیر اجرایی کشور هستید برای حل مشکلات نگاهتان نمی تواند به جای دیگری باشد. با بیان اینکه فقر و مشکلات توجیهی ندارد دارید خودزنی می کنید جناب رئیس جمهور. زمان به سرعت در حال سپری شدن است مراقب باشید زمان را از دست ندهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۳ دی ۱۴۰۰
هیچ کجای دنیا مثل کشورمان ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۳ دی ۱۴۰۰
آقای رییسی انشاالله اول خداوند بعد اعمه اطهار و امام زمان پشت و پناه و دستشان روی سر شما محافظ شما که بین مردم دلیرانه و مهربانه میروید
ما شما را به خدا میسپایم انشاالله از قدوم شما که اولاد اعمه هستید ایران عزیزمان زودتر مشکلاتش حل شود و شما و بقیه دولت مردان دلسوز به نقطه آرامش برسید
خداوند یار و نگهدارتان وبه شما اجر دنیوی و اخروی بدهد که اینقدر دلسوزانه کار میکنید
تو رو خدا مراقب خودتون هم خیلی باشید
شما و خانواده محترم شما را به خدای منان میسپاریم
مرد خدا ،مردمی ،دلسوز،شجاع،نترس،جدی
خدا قوت دعای رهبر و ملت ایران پشت و پناهت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۳ دی ۱۴۰۰
چرا فکری به حال ربا در بانکها نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۲۷ ۲۳ دی ۱۴۰۰
کارهرمزگانی هامال غیربومی هاست. تمام مراکزدرامدی هرمزگانی دست غیربومی هاست کار سخت مال بومی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۳ دی ۱۴۰۰
سربازی را کم کنید 24ماه خیلی زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۳ دی ۱۴۰۰
فقط حرف و وعده وعید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۳ دی ۱۴۰۰
سلام.از سازمان بازرسی کل کشور،شورای نگهبان،دولت،مجلس،رهبر معظم انقلاب می‌خواهیم دستور واردات خودروی معمولی باکیفیت و بدون تعرفه گمرکی را صادر بفرمایند و فروش آن به مردم بدون خودرو،تا انحصار،احتکار و گرانی دههابرابری خودرو شکسته شود،مردم بعد برجام که خودرو ده برابر گران شد توان خرید ندارند و از طرفی خودروهای داخلی هزاران برابر ویروس کرونا در شش ماه گذشته کشته و تلفات داده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۳ دی ۱۴۰۰
افقانی کار را از ایرانیان گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۳ دی ۱۴۰۰
تبدیل قشم به بزرگترین استان جزیره ای پیشرفته و صنعتی و تجاری و در موقعیت راهبردی تنگه هرمز و ایجاد بزرگترین و بهترین مروارید و یا همچون نگینی زیبا و نوین و پیشرفته در پیشانی ایران عزیز و ایجاد طرحهای به یادگار و مانا برای حال و آیندگان این دیار و دیار ایران عزیز.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری فرزند زاگرس مرکزی
۱۹:۳۳ ۲۳ دی ۱۴۰۰
به استان چهارمحال و بختیاری،بام ایران هم سفر کنید و پروژه ها و طرحهای خوب و ماندگاری را با دستان عدالت گسترتان و دستان جهادی و پرتلاشتان کلنگ بزنید .
امیدواریم انقلاب بزرگی در اقتصاد و رفع محرومیت در استانهای محروم آنهم با فکر و اندیشه و تلاش یک مرد در استانهای زاگرس و بختیاری صورت بپذیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۳ دی ۱۴۰۰
رییسی فقط شعار دستوری میده. تا الان هیچ کار بدرد بخوری نکرده. اینم یکی هست مثل مابقی مسئولان تو این چهل سال که دنیاشون رو با شعار اباد کردند و زندگی مردم رو خراب خراب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۳ دی ۱۴۰۰
از دولت محترم خواستارم که بحث عدالت در پرداخت حقوق کارمندان دولت به ویژه تبدیل وضعیت نیروهای راهبری شاغل در موسسات و شرکت های دولتی را پیگیری کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۳ دی ۱۴۰۰
فقط شعار شعار شعار عادت کردیم برای هر رییس جمهور ۸سال فقط شعار بشنویم و رو به عقب بریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۳ دی ۱۴۰۰
جاهای دیگه بغیرازتهران که پایتخته توجیه داره!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۳ دی ۱۴۰۰
غیر بومیان در بندرعباس خیلی زیادن تهرانی، مشهدی، شیرازی، یزدی، خود بندرعباس ها اصلا دیگه باید برن از این شهر خیلی خیلی قوانین بر علیه بومیان هرمزگان هست طرف ۵ سال کار می کنه میشه بومی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۳ دی ۱۴۰۰
پنج ماه از انتخابات گذشته و هنوز تقسیم غنایم این ملت بدبخت

طوری تقسیم غنایم میکنند که انگار ملت ایران در این جنگ از احزاب پیروز شکست سختی خورده
سهم خواهی از دولت ریسی تمامی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۳ دی ۱۴۰۰
شعار عدالت در خدمت بی عدالتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۳ دی ۱۴۰۰
فقط حرف.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۳ دی ۱۴۰۰
فقط حرف چرا هیچ تغییر مثبتی احساس نمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۳ دی ۱۴۰۰
یکبار فرصت زندگی داشتیم.
زندگی چند نسل مردم ایران رو نابود کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۳ دی ۱۴۰۰
خدا لعنت کنه که این همه فقر و فشار بالا آوردند تا ده سال دیگه هم نمی شه جبران کرد اینقدر دزدی وبی قانونی شده که فکر نکنم کسی بتونه مدیریت کنه حرف ها قشنگ ولی روز به روز بدتر ما ملت تحملیم
Netherlands
ali
۱۶:۱۷ ۲۳ دی ۱۴۰۰
سلام فقر و بیکاری در هرمزگان توجیهی ندارد!!
آقای رییسی من از شما دولتی ها عذر خواهی میکنم، قول میدیم رفعش کنیم مشکل بیکاری رو........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۳ دی ۱۴۰۰
آره، ما هنوز کپسول گاز داریم جا به جا می کنیم ، در صورتی که تو استان ما ، پالایشگاه وجود داره ، این چه برنامه ای است که شما اجرا می کنید ، وضع مردم هر روز بدتر و بدتر می شه
چقدر جوان هرمزگانی بیکاره ، غیر بومی ها با داشتن رانت و پارتی بازی دارند ، حق هرمزگانی ها رو راحت می برند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۳ دی ۱۴۰۰
راضی نیست کسی از این وضعیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۳ دی ۱۴۰۰
تازه با این اوضاع فقر وبیکاری امربه افزایش جمعیت هم می کنند
Iran (Islamic Republic of)
؟
۱۵:۰۳ ۲۳ دی ۱۴۰۰
بعد از گذشت۵ ماه از عمر دولت ، اوضاع کار و زندگیتون چطور شده ؟
بهتر +
بدون تغییر و یا بدتر -
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۳ دی ۱۴۰۰
اونایی مثبت دادن شکشون سیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۳ دی ۱۴۰۰
اوضاع کارمون بدتر ولی خدایی از لحاظ کرونا مرگ و میر خیلی کم شده دولت قبل مردم رو داغدار کرد با واکسن نزدن چقدر خانواده ها بی سرپرست شدن یا عزیزشون رو از دست دادن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۵ ۲۳ دی ۱۴۰۰
آیا ریسی نمی خواست صدا معلمان را امروز در دم در مجلس بشنود وبرای همین تهران را ترک کرد ؟اما این فریاد بدی عدالتی در نظام حقوقی که فرایند انقلاب است در سراسر کشور طنین انداز شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۳ دی ۱۴۰۰
پایداری کنیدصدایتان شنیده خواهد شد امیدوارم صدای ملت را هم بشنوند فعلا ایشان به سفر علاقه دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۳ دی ۱۴۰۰
صدای معلمان صدای معلمان با یک سرچ ساده معلوم میشه میانگین پرداختی معلمان سال 400 بالای 8م بوده. کسی منکر پرداخت نشدن این حقوق برا معلمها نیست چرا چون خودتونا با کسانی تقریبا مثل خودتون اما نابرابری چند برابری در مورد حقوقتون دارید مقایسه میکنید . اما شما که معلم و الگوی فرهنگی جامعه هستید چرا بجای اینکارها داد اون کارگریا را که با بی عدالتی و حقوق 4م و 5م و سه شیفت دارند کار میکند را نمیزنید درست هست شما داد خودتان را میزنید اما در کل با اینجور کارهایی باعث ترویج بی عدالتی میشوید همین . اگر بنظر معلمان کارگران سواد هم ندارند اما دارند نان بازوی خودش را میخورد . پول نانی به اندازه بی عدالتی کامل جامعه را به خانه میبرند و اینکه همه بفکر خودشان هستند حتی ان معلمان وقتی دارند دوبرابر میگیرند و میبینند کارگر همیشه شرمنده زن وبچه به خاطر همه بفکر خود بودنشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۳ دی ۱۴۰۰
شما بعضی معلمها زیادی پررو شدین و باید یکی جلوتون وایسه این همه با مدرک دکترا بیکارن میان جاتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۳ دی ۱۴۰۰
سلام فقر و بیکاری در هرمزگان توجیهی ندارد!!!!!!!!!درایران توجیهی ندارد.بااین همه معادن چهارفصلی ...۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۳ دی ۱۴۰۰
مگه نمیدونی فقر و بیکاری هست با رفتن به آنجا چکار میخواهید بکنید مگه آمار را خودتان در می‌آوری استانداران آمار میدهند وبه جای هزینه زیاد رفتن آمار بگیرید و مشکلات را رفع کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۳ دی ۱۴۰۰
چهل ساله همینو میگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۳ دی ۱۴۰۰
پس بقیه بدبختی ای مردم توجیه داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۳ دی ۱۴۰۰
اقای.ریسی.به.دادمون.برس
هرروز.داره.همه.چی.گرون.میشه.
چطور.با.سه.ملیون.زندگی.کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۳ دی ۱۴۰۰
این توجیهی نداره، چیه؟!؟ که افتاده سرزبونت!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۳ دی ۱۴۰۰
مگه ریس جمهور شدن تو توجیهی دارد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۳ دی ۱۴۰۰
توجیهش وجود شماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۳ دی ۱۴۰۰
فقر و بیکاری توجیهی ندارد. ولی ببین چه عملکردی بوده که فقر و بیکاری با اینکه توجیهی نداره وجود داره
Turkey
فرهاد
۱۲:۳۵ ۲۳ دی ۱۴۰۰
آقای رییسی اصفهان نمیخوای بیای؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۳ دی ۱۴۰۰
ها کل مشکل ها حل شد فقط فیلم هست این کارها
Turkey
فرهاد
۱۲:۳۵ ۲۳ دی ۱۴۰۰
آقای رییسی اصفهان نمیخوای بیای؟؟؟
Canada
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۳ دی ۱۴۰۰
بیاد چیکار میکنه درب خانه هاتون شمش طلا میزاره
United States of America
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۳ دی ۱۴۰۰
نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۳ دی ۱۴۰۰
فقر وبیکاری چندین ساله که هست جناب رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۳ دی ۱۴۰۰
همه اش شعار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۳ دی ۱۴۰۰
باشگاه خبرنگاران جوان
لطفا لطفا رسیدگی کنین
چندی پیش یک کودک ۵ ساله در بیرجند قربانی سگ های ولگرد شد
اکنون یه نوجوان ۱۵ ساله به شدت توسط سگ های ولگرد مجروح شده و به بیمارستان منتقل شد
اما دریغ از یک خبر برای پیگیری موضوع!!!! چند نفر باید قربانی شوند تا شما موضوع را پیگیری کنین
اگر شما و خبرنگارانتان این موضوع را پیگیری کنین خیلی زود تر و جدی تر مسولین پیگیری میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۳ دی ۱۴۰۰
شیرازم غوغا میکنند مناطق کوهستانی ما جرات نداریم از خونه بیایم بیرون یکی به داد برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۳ دی ۱۴۰۰
مواظب باشید اومیکرون نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۳ دی ۱۴۰۰
آقای رئیسی عزیز لطفا جلوی قلدری وزارت بهداشت را بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۳ دی ۱۴۰۰
به امید استان شدن قشم بعنوان تنها استان جزیره ای ایران .
بزرگترین جزیره خلیج فارس با موقعیت تجاری و توریستی و صنعتی و دانشگاهی و توریسم درمانی و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۳ دی ۱۴۰۰
استان شدن قشم گام بزرگی برای داشتن یک منطقه ویژه تجاری و گردشگری و صنعتی و پژوهشی بزرگ در منطقه میتواند باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۳ دی ۱۴۰۰
ماهم می دونیم توجیه نداره فقر وبیکاری،با این تفاوت که شما می تونی کاری انجام بدی در حق مردم ولی ما دستمون کوتاهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۳ دی ۱۴۰۰
حاجی از صبح فکر کردم توجیه داره اصلا دیشب نخوابیدم کل کشور فقر بدبختی گرفتاری ما امیدی گرفته هرمزگان که جای خود داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۳ دی ۱۴۰۰
آقای رییسی در خصوص گرانی و احتکار در حوزه خودرو پاسخگو باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۳ دی ۱۴۰۰
امیدوارم شعار نباشه حرف آقای رئیسی،چشم امید مردم بعد از خدا به ایشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۳ دی ۱۴۰۰
مدیران میدانی مدیرانی هستند که بیشتر زمان خود را به امور اجرایی و نظارتی اختصاص میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۳ دی ۱۴۰۰
فعلن که مسئولین تو بندرعباس بیکاری وفقر رو توجیه کردن
Iran (Islamic Republic of)
کیهانس
۱۰:۳۲ ۲۳ دی ۱۴۰۰
آقای رئیسی خواهشی که داریم اینکه اینقدر با الفاظ بازی نکنید حرف وعملتون یکی باشه وقتی میدونید خط قرمزهاچیه توقع داریم درمان هم کنید!! مادرعمل تغییری نمیبینم نه در سفره ها ونه درجیب مردم لطفا فقط شعارندید مثل روسای قبلی اگر مردعمل هستید بسم الله
Iran (Islamic Republic of)
اردلان
۱۰:۰۴ ۲۳ دی ۱۴۰۰
این روکه خودمون هم میدونیم توجیهی نداره شمابگو چه کارمی خوای برای محرومیت زدایی چکارمی خوای انجام بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناا
۰۹:۵۳ ۲۳ دی ۱۴۰۰
آقای رییسی جز حرف آیا در مقام عمل هم کار بزرگی انجام داده است ایشان که دم از برابری حقوق می زند چطور در سالجاری با افزایش حقوق ۱۵ میلیونی کارکنان نفت موافقت کرد در صورتیکه برخی دستگاه ها هنوز حقوق ۵ میلیونی دریافت می‌کنند و یا هیات ۴۰ نفر به وین و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۳ دی ۱۴۰۰
دوست عزیز خطرات تنفسی و انفجار و مواد شیمیایی و استرس و...را هم در نظر بگیر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۳ دی ۱۴۰۰
حقوق معلمان زیر خط فقر حقوق کارگر شرکت نفت بالای 30,میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۳ دی ۱۴۰۰
من موندم رئیس جمهور به هر استانی میره بیکاری وفقر را لایق آن استان نمیدونه پس تو این سالها مسئولین چکار می‌کردند.