مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: محتکر روغن موتور خودرو در مهاباد محکوم به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی درحق دولت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- حسین نجف زاده گفت: اداره صمت مهاباد طی گزارشی به تعزیرات حکومتی استان اعلام کرد که یکی عاملان توزیع روغن موتور خودرو مرتکب تخلف احتکار مقادیر زیادی انواع روغن موتور شده است.

وی گفت: با توجه به انکار موضوع و قبول نکردن ارتکاب تخلف مذکور، مرجع رسیدگی کننده ضمن بررسی دقیق فاکتور‌های فروش متهم و پس از استعلام مجدد ابهامات پرونده از سازمان مذکور، روغن موتور خودرو از طرف دولت جزو کالا‌های ضروری اعلام شده و اتهام انتسابی محرز تشخیص داده شد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: نامبرده علاوه برالزام به عرضه و فروش کالا‌های احتکارشده در شبکه قانونی به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی درحق دولت محکوم شده است.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به قاچاق کالا و ارز موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www,tazirat۱۳۵.ir و یا تلفن ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و یا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز گزارش دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.