باشگاه خبرنگاران جوان - فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال در خصوص پرداخت هزینه تبلیغات محیطی به سازمان لیگ اظهار داشت: ۴ بازی اول از جمله ۲ بازی خانگی ما تبلیغات محیطی برعهده سازمان لیگ بود. سازمان لیگ هر بازی را ۱۰ میلیارد تومان برای تبلیغات محیطی در نظرگرفت که ۳۰ درصد یا به عبارتی ۳ میلیارد تومان برای خود در نظر گرفت.
۲ بازی خانگی اول استقلال هر بازی ۱۰ میلیارد تومان مجموعا ۲۰ میلیارد تومان است. ۳۰ درصد برای سازمان لیگ است. هربازی ۳ میلیارد تومان مجموعا ۶ میلیارد تومان که از ۲۰ میلیارد تومان کسر میشود و ۱۴ میلیارد تومان باقی میماند.
چهار بازی هر بازی ۳ میلیارد تومان مجموعا ۱۲ میلیارد تومان مطالبات سازمان لیگ است که باید ۲ میلیارد به ما پرداخت شده و دیگر هیچ بدهی یا حسابی نخواهیم داشت. حق تبلیغات محیطی ما از ۲ بازی خانگی اول فصل با کسر سهم سازمان لیگ، ۱۴ میلیارد تومان است، اما سازمان ۱۲ میلیارد تومان مطالبات دارد.
با پرداخت تمامی دیون بازهم استقلال ۲ میلیارد طلبکار خواهد بود. این جدا از مطالبات باشگاه استقلال از سازمان لیگ بابت سالهای گذشته است که هم اکنون سازمان لیگ از طریق محاکم در حال وصول ان مطالبات است. در حالی که سازمان لیگ مکلف بود آن زمان نیز وثیقههای محکم اخذ کند؛ و این عدم اخذ وثیقهها سهل البیع یا سهل الوصول باعث تضرر باشگاه استقلال شده است.
باشگاه استقلال برای حصه و سهم سازمان لیگ برای کل فصل وثیقههای سهل الوصول ارائه کرده است؛ پس هیچ گونه امکان تضییع حقوق سازمان لیگ نیست. این باشگاه به جهت کمک به سازمان لیگ پیشنهاد پرداخت هفتگی داد. درحالی که طبق اصول سازمان لیگ، پرداخت حق تبلیغات محیطی در پایان فصل است، یعنی همان مقدار اندک هم که پرداخت نمیشد به آخر فصل موکول میشد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/