مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی خوزستان از مصدومیت ۳ نفر بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور اهواز -آبادان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - عارف اصل شرهانی گفت: امروز ساعت ۱۴ و ۷ دقیقه بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور اهواز -آبادان بعد از شرکت فارابی حادثه رانندگی به قوع پیوست که بلافاصله نیرو‌های امداد و نجات در محل حاضر شدند.

به گفته مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  ۲ دختر بچه ۸ و ۳ ساله مصدومان این حادثه بودند که با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان سینای اهواز منتقل شدند.

پیشتر مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفته بود در ده ماه ابتدای سال، ۵۱۰کشته در سوانح جاده‌ای استان خوزستان رخ داده  که ۴۰ تا ۵۰ درصد آن مربوط به موتورسواران بوده  و ۱۷ درصد رشد داشته است.

به گفته  خدادادی فاجعه‌های مستمر ناشی از نبود آموزش، بی توجهی به قوانین و مشکلات زیر ساختی بوده و بخش مهمی نیز به شرایط فردی بازمی‌گردد.

رئیس پلیس راه خوزستان نیز در مصاحبه‌ای گفته بود که کشته های تصادفات جاده ای در خوزستان  در ۱۰ ماهه امسال  به اندازه ۵ هواپیمای مسافربری  است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.