کشف بیش از ۶۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های ساحلی خوزستان

فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهر گفت: ماموران با پایش و گشت زنی موفق به کشف بیش از ۶۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های ساحلی خوزستان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  سرهنگ اکبر راشدنیا گفت: در  جهت طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی و هرگونه قاچاق، مأموران پایگاه دریابانی ماهشهر در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی موفق به شناسایی ۴ فروند شناور صیادی و تجاری حامل سوخت قاچاق در سواحل شمالی خلیج‌فارس شدند.

فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهر می‌گوید: مأموران با اعزام به موقع و پایش دقیق و گشت زنی هدفمند در منطقه، این شناور‌ها را که حامل ۶۶ هزار و ۲۵۸ لیتر سوخت با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشور‌های حوزه خلیج‌فارس در مخازن مخفی جاساز شده بود، کشف کردند.

به گفته این مقام مسئول ۱۵  متهم در این عملیات‌ها دستگیر شدند.

او گفت: کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همرا متهمان تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

سرهنگ راشدینا در پایان گفت: اعمال سودجویانه قاچاقچیان علاوه بر ضربه به اشتغال و تولید داخلی باعث خروج سرمایه‌های ملی می‌شود که تبعات جبران‌ناپذیر اجتماعی را به همراه دارد؛ از همین رو مرزبانان خوزستان با عزم جدی با این پدیده برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.