مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: رسیدن نوبت چاپ برخی کتاب‌ها تا ۳۰ بار نمادی از اعتماد بالای خانواد‌ه ها به تولیدات کانون پرورش فکری کودکان است.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان هیچ‌گاه برای خانواده‌ها قدیمی نمی‌شود و بسیاری از این کتاب‌ها به ۳۰ بار چاپ رسیده است.

 خانواده‌ها بدون هیچ نگرانی برای کودکان خود از کتاب‌های تولیدی این کانون استفاده می‌کنند.

خرید کتاب برای کودکان و نوجوانان از گذشته تاکنون مورد توجه خانواده‌های ایرانی بوده است تا از طریق کتاب دانش و وسعت دید فرزندانشان را افزایش دهند.

 توجه به انتخاب کتاب مناسب برای کودکان و خرید آن می‌تواند زمینه ایجاد انگیزه بیشتر در کودکان برای مطالعه کتاب را فراهم کند.

 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر کیفیت و کمیت کتاب توجه لازم را دارد به طوری که در خارج از کشور نیز از کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استقبال زیادی می‌شود.

 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای مراکز فرهنگی ثابت، سیار شهری، سیار روستایی و پستی در سراسر ایران است و با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبان کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای گسترده‌ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان است و همچنین از برجسته‌ترین تولیدکنندگان و ناشران کتاب‌های کودکان و نوجوانان در ایران به‌شمار می‌رود.

کانون همچنین تهیه‌کننده فیلم و سایر فراورده‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان هم بوده است.

انتهای پیام  / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.