رئیس مجلس نمایندگان روسیه:

روسیه سلاحی بی مانند دارد، ولی این مزیت را در مذاکره با ناتو بکار نمی‌برد

رئیس مجلس نمایندگان روسیه گفت که روسیه دارای سلاحی است که هیچ کشوری در جهان ندارد، اما از این مزیت در گفتگو با ناتو استفاده نمی‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان–ویاچسلاو ولودین امروز جمعه در کانال تلگرام خود نوشت: روسیه سلاحی دارد که هیچ کشوری در جهان آن را ندارد، اما ما از این مزیت در گفتگو با ناتو استفاده نمی‌کنیم.

این نماینده مجلس همچنین از نمایندگان کنگره آمریکا خواست به جای تهدید به تحریم‌های جدید، توافقات طرفین در زمینه رایزنی‌های امنیتی را اجرا کنند.

روابط روسیه و ناتو به ریاست آمریکا اخیرا به دلیل افزایش حضور نظامی اعضای این پیمان در نزدیکی مرز‌های روسیه به بهانه حفاظت از اوکراین در برابر آنچه که آنان تهدید بالقوه روسیه می‌خوانند، متشنج شده است.

مسکو اخیرا پیشنهاد‌های امنیتی را برای حل بحران اوکراین ارائه داده است. در آن از نیرو‌های ناتو خواسته شده سربازان خود را به مرز روسیه نزدیک‌تر نکنند، رزمایش‌های نظامی خود در مرز را کاهش دهند و همچنین درباره مستقر نکردن موشک‌های کوتاه‌برد و میان‌برد نیز پیشنهاد‌هایی ارائه شده است. در مقابل واشنگتن گفته است نمی‌تواند این خواسته‌ها را بپذیرد، اگرچه مایل است درباره استقرار موشک‌ها یا اعمال محدودیت بر تعداد رزمایش‌های نظامی، مشارکت‌هایی داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۴ دی ۱۴۰۰
به عمل براید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۴ دی ۱۴۰۰
دو صد گفته چون نیم کردار نیست
آخرین اخبار