سرپرست فرمانداری ایذه گفت: پروژه‌های ورزشی شهرستان ایذه با حضور مسئولان مورد بررسی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - نبوتی گفت: به منظور آشنایی بیشتر مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان با مشکلات و کمبود‌های فضا‌های ورزشی شهرستان، ابتدا از برخی پروژه‌های در حال احداث و فضا‌های ورزشی از جمله خانه کشتی، خانه کاراته، سالن ورزشی بانوان و مجموعه ورزشی کلدوزخ بازدید به عمل آمد.

به گفته او اختصاص ۲ میلیارد تومان به پروژه خانه کشتی، تامین اعتبار برای تکمیل پروژه خانه کاراته، تامین اعتبار برای حفرچاه و احداث زمین چمن فوتبال مجموعه ورزشی کلدوز، موافقت با واگذاری پروژه سالن ورزشی بانوان به شهرداری ایذه، جهت تکمیل و بهره برداری طبق ماده ۲۷ قانون واگذاری اماکن ورزشی مصوب شد.

نبوتی می گوید: بر موافقت با واگذاری مینی بوس اداره ورزش و جوانان به شهرداری ایذه، جهت بازسازی و بهره برداری از آن برای ایاب و ذهاب تیم‌های ورزشی، موافقت با واگذاری وسایل و تجهیزات ورزشی به شهرداری ایذه برای پارک بانوان که درحال احداث می‌باشد و تامین اعتبار برای تکمیل پروژه زمین چمن مصنوعی واقع در استادیوم تختی تاکید شد.

تامین اعتبار جهت تجهیزات ورزشی برای ۲ خانه ورزش روستایی در بخش سوسن و بخش مرکزی و موافقت با پرداخت هزینه‌های اصلاح روشنایی استادیوم تختی و خوابگاه ورزشی ایذه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.