عین‌القضاتی گفت: تاکنون تدبیری برای ۱۷ نقطه پر جمعیت اراک که خدمات فرهنگی، رفاهی واجتماعی ندارد اندیشیده نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک - پیمان عین القضاتی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: ۱۷ نقطه پر جمعیت شهر اراک شناسایی شده است که مسجد، حسینیه و خدمات فرهنگی، رفاهی واجتماعی ندارد و تاکنون تدبیری برای آن‌ها اندیشیده نشده است.

عین‌القضاتی با بیان اینکه شورای شهر به دنبال تغییر رویکرد است و رسانه‌ها باید در این راستا کمک حال باشند توضیحاتی به شرح زیر درباره رویکرد شورای اسلامی و شهردار اراک ارائه کرد.

بحث حکمرانی محله‌ای در دستور کار است و این مهم در بیشتر شهر‌های بزرگ کشور اجرا می‌شود و در این خصوص اراک به ۵۵ محله تقسیم می‌شود و نقاط جغرافیایی آن شناسایی شده و در برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱ باید بر اساس محله محور باشد تا عدالت شهری رعایت شود.

رهبر معظم انقلاب فرمودند که ارتباط با مردم تسهیل‌گری شود و این مهم در دستور کار شورا قرار دارد و اگر تعامل رسانه‌ها نباشد، کار شورا به نتیجه نمی‌رسد.

بیشتر رسانه‌های استان مرکزی نقد پس از رخداد دارند که این روند خیلی هنرمندانه نیست و در نهایت تبدیل به تخریب می‌شود.

اراک با شهرتی که در بحث آلودگی هوا دارد نمی‌تواند سرمایه‌گذار جذب کند، وضعیت آلودگی اصفهان کمتر از اراک نیست، اما رسانه‌های آن‌ها هوشیارانه‌تر عمل می‌کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۵ دی ۱۴۰۰
همون خیابون محسنی رو دارن به نابودی میکشونن . پیاده راه اونهم مرکز شهر که راه اصلی شهر هم هست ؟ بیشتر میخواید مردم رو به دردسر بندازید تا اینکه رفاه رو براشون فراهم کنید