نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: انتظار می‌رود مسئولان متولی تلاش خود را افزایش دهند و با برنامه ریزی‌های مدون موانع صادرات محصول سیب را رفع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه -  حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه  در خطبه‌های امروز نماز جمعه ارومیه گفت: با وجود تلاش مسئولان، سیب تولید شده در این استان چند سالی است که با مشکل جدی در بازاریابی و صادرات مواجه شده و نارضایتی کشاورزان را در پی داشته است. رفع موانع صادرات سیب اولویت مسئولان باشد

وی می گوید: از این رو انتظار می‌رود که مسئولان متولی تلاش خود را افزایش دهند و با برنامه ریزی‌های مدون موانع بازاریابی و صادرات محصول سیب را رفع کنند تا مشکلات همه ساله بازار و صادرات تکرار نشود.

به گفته نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی با وجود تلاش مدیریت شهری در ارومیه شاهد مشکلات متعدد در زمینه ترافیک، آلودگی شهری، سدمعبر، تکدی گری و مشکلات دیگر هستیم که نیاز است مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر با جدیت مشکلات موجود در سطح شهر ارومیه را پیگیری و رفع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی گفت: نباید غیرت دینی در جامعه از بین برود و مردم باید در برابر توطئه‌های دشمنان بیدار باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی گفت: مسلمانان باید به نظم و پاکیزگی خود اهمیت دهند و ظاهری آراسته داشته باشند. چرا که خداوند زیباست و زیبایی‌ها را دوست دارد.

امام جمعه ارومیه معتقد است: مادران و همسران شهدا از ارزش و منزلت والایی برخوردار هستند و سالروز شهادت حضرت ام البنین (س)  بهرین فرصت برای گرامیداشت مقام مادران و همسران شهدا است.

وی می گوید: حوادثی چون قیام مردم قم در ۱۹ دی ماه سال ۱۳۵۶ که در جامعه ما تاریخ ساز شدند نباید به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.