فرمانده انتظامی بهبهان از توقیف ۱۱ دستگاه خودروی فاقد پلاک در سطح شهرستان در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - سرهنگ محمد عزیزی گفت: باعنایت به اینکه تردد خودرو‌های فاقد پلاک یا دارای پلاک مخدوش و تقلبی برخلاف مقررات و مغایر با نظم و امنیت شهرستان می‌باشد لذا برخورد قانونی با اینگونه خودرو‌ها در دستور کار ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان قرار گرفت.

به گفته او ماموران مستقر و تیم‌های گشتی پلیس راهور طی ۷۲ ساعت گذشته تعداد ۱۱ دستگاه خودرو فاقد پلاک را در سطح شهرستان توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

فرمانده انتظامی بهبهان گفت: رانندگان می‌بایست پلاک خودرو را برابر مقررات در محل تعیین شده نصب نمایند در غیر اینصورت از ادامه تردد خودرو توسط پلیس ممانعت خواهد شد.

سرهنگ عزیزی می گوید: برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هرگونه تغییر در ارقام و مشخصات پلاک وسایل نقلیه موتوری زمینی، آبی یا کشاورزی یا الصاق پلاک تقلبی یا پلاک متعلق به وسایل نقلیه دیگر، جرم بوده و در این قانون برای مرتکبان از شش ماه تا یک سال حبس پیش بینی شده است.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی خوزستان ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هدف شناسایی و مقابله با فعالیت خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق در محور‌های مواصلاتی استان، یک دستگاه خودروی شوتی مزدا حامل کالای قاچاق را در آزادراه خلیج فارس شناسایی و طی یک عملیات متوقف کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.