جشنواره انار کرج تمدید شد

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از تمدید دو روزه نخستین جشنواره انار در پارک ملی ایران کوچک خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز -پیمان بضاعتی پور گفت: جشنواره انار با استقبال مناسب شهروندان مواجه  شده است و همین امر باعث شد مهلت بازدید آن تا روز یکشنبه ۲۶ دی ماه تمدید شود.

او می گوید: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری کرج جلب رضایت شهروندان است که امید می‌رود شهروندان و بازدید کنندگان از این جشنواره لذت کافی را برده باشند.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان این که جشنواره‌های فرهنگی و هنری به شهر‌ها هویت می‌بخشند عنوان کرد: برگزاری جشنواره‌های رویداد محور می‌تواند گامی مثبت در جهت تثبیت جایگاه کلان‌شهر کرج به‌عنوان ایران کوچک و سرزمینِ قومیت‌ها و گویش‌های ایرانی باشد.

بضاعتی پور با بیان این که هنرمندان زیادی در حوزه صنایع‌دستی آثار هنری و محصولات تولیدی خودرا در رشته‌های چرم دست‌دوز، سفال، منبت، معرق، رودوزی‌های سنتی، نقاشی روی شیشه، تابلو‌های شنی، لباس‌های محلی، نقاشی روی پارچه، زیورآلات سنتی و همچنین سوغات و غذا‌های محلی در این نمایشگاه عرضه می دارند گفت: نخستین جشنواره انار و خرمالوی شهر کرج علاوه بر کارآفرینی و رونق اقتصادی توانسته زمینه وسیعی را برای ارتباط و عرضه و تقاضا مستقیم بین هنرمندان و مخاطبان هنردوست ایجاد کند.

به گفته رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج : تبلورهنر و معماری اصیل ایرانی-اسلامی در پارک ملی ایران کوچک و احداث هنرمندانه ۱۳ خاستگاه و زیست‌بوم اقوام ایرانی در این مجموعه دست‌به دست هم داده تا مردم کلان‌شهر کرج و سایر استان‌ها به بازدید از این مجموعه علاقه‌مند شوند.

اولین جشنواره خرمالو نیز در پارک ملی ایران کوچک از دهم تا دوازدهم آذرماه برگزار شد.

انتهای پیام/ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.