دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس از برگزاری سمپوزیوم کشوری (نشست تخصصی) روش‌های نوین پیشگیری از اعتیاد به صورت مجازی در شیراز خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سلیمان کرمی گفت: سمپوزیوم کشوری روش‌های نوین پیشگیری از اعتیاد با هدف آسیب‌شناسی روش‌های کنونی پیشگیری از اعتیاد، بررسی روش‌های نوین پیشگیری از اعتیاد (با استفاده از تجارب کشور‌های پیشرفته) و بررسی روش‌های غیرمستقیم پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود.

او گفت: این برنامه برای مشاوران و کارشناسان مراکز مشاوره دانشگاه‌ها، کارشناسان دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مردم نهاد سراسر شکور اجرا خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: این نشست تخصصی با همت مرکز مشاوره و روان درمانی دانشگاه شیراز با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس و دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم برگزار می‌شود.

کرمی در خصوص زمان و نحوه شرکت در این نشست تخصصی بیان داشت: علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به آدرس https://www.digisurvey.net/answers?sid=hTvXXlkTJA-dwJjBm۳XRUw%۳D%۳D مراجعه و سپس روز یکشنبه ۲۶ دی ماه سال ۱۴۰۰ از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ در بستر فضای مجازی و محیط اسکای روم (skyroom) از طریق لینک https://chwebinar.saorg.ir/ch/moshaverh وارد این برنامه بشوند و پس از اتمام دوره نسبت به دریافت گواهینامه آموزشی اقدام کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گلی برازنده
۰۸:۰۹ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر
جهت دریافت گواهی از کجا باید اقدام کنیم ؟
به دلیل اینکه زمان نشست نوشتند 10بهمن ماه گواهی داده خواهند داد
آخرین اخبار