براساس اعلام بانک مرکزی، امروز سقف و کف عملیات ساتنا و پایا افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان - بنابر بخشنامه بانک مرکزی،   از امروز (۲۵ دی) سقف و کف ساتنا و پایا افزایش پیدا می‌کند به طوریکه که کف ساتنا از ۱۵ میلیون به ۵۰ میلیون و سقف پایا از ۵۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون تومان تغییر می‌کند.
بخشنامه بانک مرکزی در رابطه با افزایش سقف و کف ساتنا و پایا

جمشیدی می‌گوید: ابلاغ افزایش کف و سقف ساتنا و پایا به صورت بخشنامه به بانک‌ها ابلاغ نشده است، به همین دلیل بسیاری از مدیران عامل بانک‌ها و مردم دیر این موضوع را متوجه شدند.


بیشتر بخوانید


دبیرکل کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: پایا در ۳ نوبت روز یعنی: ۳ و ۱۵ دقیقه، ۱۰ و ۱۵ دقیقه و ۱۳ و ۱۵ دقیقه انجام می‌شود که بنابر اعلام بانک مرکزی نوبت دیگری در زمان ۱۷ و ۴۵ دقیقه هم برای تسویه حساب بانک‌ها و بانک مرکزی اضافه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۵ دی ۱۴۰۰
شمارو بخدا اینقدر هزینه بابت خدمات بانکی که وظیفه ذاتی امور بانکی است از مردم نگیرید. مگه بانک‌ها بابت پس انداز و موجودی حساب جاری بمردم سود میده. خب تهاتر کنید بابت سود باد آورده موجودی حساب جاری و کارمزدهای من درآوردی انتقال وجه و هزینه پیامک و...
بدارید مردم از خدمات هم باطیب خاطر آرامش داشته باشند. انتقال وجه ساعت ۴صبح توسط کدوم کارمند بانک انجام میشه که کارمزد میگیرید. نرم افزار که کارمزد نمیخاد،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۵ دی ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۵ دی ۱۴۰۰
تسويه يا تسفيه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۵ دی ۱۴۰۰
پس کِی به کارتخوانهای دکترها و سایر فراریان مالیاتی رسیدگی میکنید.
آخرین اخبار